pastel, agentia de comunicare integrata, a adus o noua abordare pentru brandul Vegeta, adresandu-se direct studentilor, dar si mamelor acestora, prin campania 360˚ „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa”, desfasurata in perioada 24 noiembrie – 15 decembrie. Campania realizata alaturi de Vegeta, brandul traditional folosit de-a lungul anilor de femeile din toata tara, a avut ca scop comunicarea cu un nou target pentru brand, tinerii. Acestia au avut parte de o experienta „venita la pachet” cu bunatatile de la mamele lor, ce le-a adus studentilor nu doar pachetul in sine, ci si amintirea momentelor petrecute in familie, prin gustul inconfundabil dat de retetele stiute doar de mame.
Campania „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa” a abordat dintr-o noua perspectiva un subiect cu care cei peste 250.000 de studenti bucuresteni din provincie sunt familiarizati, pachetul cu mancare de la mama. Astfel, Vegeta a venit in intampinarea unei nevoi reale a studentilor printr-o comunicare tinereasca, aducandu-le gratuit acestora pachetele cu mancarea preparata de mame, direct in camin.
pastel a lansat odata cu campania „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa” blogul Vegeta, cu continut dedicat tinerilor si cu toate informatiile necesare pentru a afla cum pot primi gratuit pachetul de acasa de la mame.
De asemenea, campania a beneficiat si de o componenta video, ca un rezumat al situatiilor prin care trec studentii din provincie cand vine vorba de experientele culinare din camin si de pachetul de acasa.
Video
Campania s-a desfasurat si pe pagina de Facebook Vegeta printr-un concurs dedicat studentilor, in care acestia au creat o galerie foto cu mancarurile lor preferate din viata de student, fiind rasplatiti cu seturi de borcane si caserole moderne pentru a le reumple cu mancarurile preparate de mame.
Astfel, pe 6 decembrie, 4 microbuze Vegeta au plecat din Iasi, Sibiu, Constanta si Craiova, au strabatut alte 8 mari orase preluand pachetele de la mame si au ajuns seara in Bucuresti, in campusul studentesc, unde studentii si-au asteptat pachetele cu bunatati de acasa.
„Ne bucuram mult ca am avut incredere si am dat curs campaniei propusa de pastel, desi era una destul de indrazneata pentru brandul Vegeta. Obiectivul nostru in perioada urmatoare este sa comunicam din ce in ce mai mult cu tinerii, iar echipa pastel a identificat aceasta nevoie si a venit in intampinarea acesteia cu solutia perfecta, la momentul potrivit. Am reusit astfel sa ajungem intr-un mod atat de frumos la studenti, iar rezultatele campaniei ne-au demonstrat ca am luat cea mai buna decizie”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka Romania.
In contextul campaniei, interactiunea cu studentii, implicit cu un nou public, a fost vizibila pe pagina de Facebook Vegeta, care a crescut pe perioada campaniei cu peste 10% ca numar de fani pe pagina si a avut un reach mai mare de 140.000 pentru postarile dedicate campaniei.
„Pentru pastel aceasta campanie a fost o adevarata provocare, avand in vedere ca ideea noastra presupunea abordarea unui target total nou pentru brandul Vegeta, tinerii. A trebuit sa ne asumam tranzitia targetului de la gospodinele si femeile catre care ne indreptam de obicei comunicarea, la tinerii care se confrunta cu alte situatii si pentru care ai nevoie de o alta abordare pentru a le transmite mesajul dorit. Ne bucuram ca am avut parte de sustinerea echipei Vegeta, care a fost deschisa la implementarea tuturor ideilor. Acesta este doar inceputul, deoarece vor urma si alte campanii prin care ne dorim sa cream o legatura cat mai stransa intre brandul Vegeta si tineri, deoarece, nu-i asa, cu totii ne amintim cu drag de mancarurile gatite de mame cum numai ele stiu”, a completat Simona Mincu, senior PR pastel.
Un rezumat al campaniei „Vegeta iti pune pe masa ce-a gatit mama acasa”, alaturi de reactiile studentilor si ale mamelor, pot fi urmarite in clipul video.