Valentin Vacarus (Managing director Godmother) vorbeste despre pozitionarea pe care a ales-o agentia anul acesta: brand experience artisans. Anul viitor va fi vorba despre consolidare, iar trecerea creatiei in zona de experimental spera sa fie cu plus.
Cuvantul anului in publicitate
Am doua: engage si experience.
Noutati in industrie
Cu parere de rau recunosc faptul ca anul acesta nu am vazut nimic nou, inovativ. La nivel de business au disparut / fuzionat unele agentii, au aparut mai multi freelanceri, iar pitchurile sunt acum nu cu 3-5 agentii ci cu 7-8 sau chiar 80.
Ce a disparut in 2015
Pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!
O campanie revolutionara
Mi-a placut mult fenomenul Untold , care din punctul meu de vedere a avut toate ingredientele unui concept de succes – curaj, anvergura, engaging, inovatie, poveste, cam tot ce trebuie unui astfel de festival. Altfel, nu am gasit nimic care sa merite atributul de revolutionar.
Ce predictii se pot face pentru 2016
Cred ca anul viitor va fi in primul rand despre consolidare. La nivel financiar estimez ca ne putem astepta la o stangnare sau chiar o crestere de 5-7% overall. In zona creatiei trecerea in zona de experimential ma astept sa fie cu cea mai mare crestere.
Evolutia agentiei in 2015
Din punct de vedere al cifrei de afaceri ne-am dublat. Ca numar de oameni am ramas la acelasi nivel. Daca vorbim despre pozitionare, misiune putem spune ca ne-am gasit drumul.
Cea mai mare schimbare in agentie
Am ales pozitionarea unde putem aduce un plus de valoare, pe care o simtim cel mai bine si unde brandurile au mare nevoie de suport: brand experience artisans.
Ne propunem sa ne focusam pe acele proiecte in care consumatorul este pus in legatura directa cu brandul. Fie ca vorbim de clasicul contact in fata raftului cu produse, in cadrul unui eveniment sau prin diferite instrumente digitale.
Cea mai apreciata campanie a agentiei
Orasul Profi. O platforma lansata in primavara acestui an, prin care reteaua Profi a sarbatorit 300 de magazine si care a reusit sa comunice intr-un mod direct si personalizat cu peste 30 000 persoane in 3 zile.