[Bilant 2015] Valentin Vacarus (Godmother): A disparut pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

[Bilant 2015] Valentin Vacarus (Godmother): A disparut pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

Valentin Vacarus (Managing director Godmother) vorbeste despre pozitionarea pe care a ales-o agentia anul acesta: brand experience artisans. Anul viitor va fi vorba despre consolidare, iar trecerea creatiei in zona de experimental spera sa fie cu plus.

 

Cuvantul anului in publicitate

Am doua: engage si experience.

 

Noutati in industrie

Cu parere de rau recunosc faptul ca anul acesta nu am vazut nimic nou, inovativ. La nivel de business au disparut / fuzionat unele agentii, au aparut mai multi freelanceri, iar pitchurile sunt acum nu cu 3-5 agentii ci cu 7-8 sau chiar 80.

 

Ce a disparut in 2015

Pasiunea si „dementa” de a gasi acea idee care te face sa spui YEEES!

 

O campanie revolutionara

Mi-a placut mult fenomenul Untold , care din punctul meu de vedere a avut toate ingredientele unui concept de succes – curaj, anvergura, engaging, inovatie, poveste, cam tot ce trebuie unui astfel de festival. Altfel, nu am gasit nimic care sa merite atributul de revolutionar.

 

Ce predictii se pot face pentru 2016

Cred ca anul viitor va fi in primul rand despre consolidare. La nivel financiar estimez ca ne putem astepta la o stangnare sau chiar o crestere de 5-7% overall. In zona creatiei trecerea in zona de experimential ma astept sa fie cu cea mai mare crestere.

 

Evolutia agentiei in 2015

Din punct de vedere al cifrei de afaceri ne-am dublat. Ca numar de oameni am ramas la acelasi nivel. Daca vorbim despre pozitionare, misiune putem spune ca ne-am gasit drumul.

 

Cea mai mare schimbare in agentie

Am ales pozitionarea unde putem aduce un plus de valoare, pe care o simtim cel mai bine si unde brandurile au mare nevoie de suport: brand experience artisans.

Ne propunem sa ne focusam pe acele proiecte in care consumatorul este pus in legatura directa cu brandul. Fie ca vorbim de clasicul contact in fata raftului cu produse, in cadrul unui eveniment sau prin diferite instrumente digitale.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Orasul Profi. O platforma lansata in primavara acestui an, prin care reteaua Profi a sarbatorit 300 de magazine si care a reusit sa comunice intr-un mod direct si personalizat cu peste 30 000 persoane in 3 zile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related