[Bilant 2015] Alex Badila (Publicis Romania): Se pare ca a aparut un microtrend de coloana vertebrala la agentii, ba chiar unul de "dezmortire creativa”

[Bilant 2015] Alex Badila (Publicis Romania): Se pare ca a aparut un microtrend de coloana vertebrala la agentii, ba chiar unul de "dezmortire creativa”

In afara de asta, noutatile nu s-a imbulzit in industrie anul acesta, spune Alex Badila, Managing Director la Publicis Romania: “Purchasing-ul este pe pozitii. Clientii sunt pe pozitii. Agentiile sunt pe baricade”. In ce priveste Publicis, in 2015 agentia a implinit 20 de ani in Romania si 9 ani de crestere. 

 

Cuvantul anului in publicitate

REORGANIZARE

Reorganizare privind abordarea, bugetele, echipele, modul de generare a ideilor, modul de vanzare a ideilor.

 

Noutati in industrie in 2015

Nu par sa fie. Si, asta, chiar daca sunt convins ca multi vor spune ca au inceput x sau y. Sau ca vor interactiona cu audientele ca nimeni altcineva pana acum.

Purchasing-ul este pe pozitii. Clientii sunt pe pozitii. Agentiile sunt pe baricade. 

Vestea buna: se pare ca a aparut un microtrend de coloana vertebrala la agentii, ba chiar unul de "dezmortire creativa”.

 

Ce a disparut in 2015 

In afara de orice urma de incredere in clasa politica? In advertising ne uitam mai mult in viitor, asa ca nu conteaza daca a disparut ceva.

 

O campanie revolutionara de anul asta

Nu-mi aduc aminte sa fi vazut vreuna. Cum spuneam si anul trecut, “tango-ul” e pentru doi, iar anul acesta nu a parut ca vrea cineva sa danseze.

 

Ce predictii se pot face pentru 2016, din datele adunate in 2015

2016 se anunta un an foarte interesant! Nu-mi aduc aminte daca am mai fost invitati in atatea pitch-uri concomitent vreodata. 

E greu sa prevezi viitorul atat timp cat inca apar legi care pot afecta intreaga industrie.

 

Evolutia agentiei in 2015: crestere, scadere, constanta?

Publicis a reusit sa creasca in fiecare din ultimii 9 ani. Si am continuat “traditia” si-n acest an. Anul 2015, in care Publicis a implinit 20 de ani in Romania, a fost si cel mai bun de pana acum: 20 de premii si 16 nominalizari la festivaluri, precum: Cannes, Effie, Golden Drum, Eurobest, etc., 71% rata de castig a pitch-urilor, 9 campanii exportate. Am crescut si ca numar de oameni, numar de clienti, cifra de afaceri. 

 

Cea mai mare schimbare in agentie anul acesta

Pentru noi a fost inca un an de evolutie, nu revolutie. Avem un plan foarte clar, asa ca nu a trebuit sa facem nicio "mare schimbare". 

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Anul acesta am avut mai multe campanii foarte appreciate si care au generat inclusiv media coverage de peste 2.000.000 euro. 

Cea mai apreciata campanie a agentiei si probabil cea mai premiata campanie a anului 2015 este StreetView Test - o campanie care imbina online-ul cu offline-ul intr-un mod absolut inovator. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related