[Bilant 2015] Vlad Popovici (Kubis Interactive): Multi au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl

[Bilant 2015] Vlad Popovici (Kubis Interactive): Multi au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl

Pe scurt, toti vor content, dar uita ca pentru asta e nevoie de timp, bani si incredere, spune Vlad Popovici (Managing Director Kubis Interactive). El crede ca in 2016 va creste cererea de video content si ca piata locala va beneficia de o infuzie de tehnologie.

 

Sunt mai multe cuvinte vedeta, dar superstarul e „content”.

Aproape toti clientii inteleg importanta contentului si ce beneficii poate sa aduca, dar numai unii dintre ei sunt dispusi la o investitie pe termen lung si inteleg implicatiile (financiare, mai ales).

Multi insa au senzatia ca totul se poate face ieftin si pana maine, dar sa iasa si viral si sa fie cel putin la fel de spectaculos ca o reclama din Superbowl.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related