[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate

[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate

Anul acesta, macar pentru unii dintre noi, a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave, spune Alex Negoescu (Group Creative Director Cohn&Jansen JWT).

 

Cuvantul anului in publicitate

Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate.

 

Noutati in industrie

Un pitch cu toate agentiile din piata. Banuiesc ca era inevitabil.

 

Ce a disparut in 2015

Macar la cativa dintre noi, sper ca a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave. Iata ca au.

 

O campanie revolutionara

Mi-a placut Likeagirl de la Always. Cred ca este revolutionara din toate punctele de vedere, in special pentru brand.

 

Ce predictii se pot face pentru 2016

Orice an care se anunta cu crestere economica, va fi un an bun si pentru publicitate. #doamneajuta

 

Evolutia agentiei

Nu ma pricep la cifre, dar am senzatia ca am muncit cel putin la fel de mult ca in alti ani.

 

Cea mai mare schimbare in agentie

Desi e foarte mult de lucru, am inceput sa fim relaxati la birou. Nu e putin lucru.

 

Cea mai apreciata campanie a agentiei

Am avut rezultate foarte bune cu multe campanii anul asta. Cea mai apreciata, insa, este cu siguranta Aqua Carpatica, castigatoarea Grand Effie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related