Anul acesta, macar pentru unii dintre noi, a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave, spune Alex Negoescu (Group Creative Director Cohn&Jansen JWT).
Cuvantul anului in publicitate
Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate.
Noutati in industrie
Un pitch cu toate agentiile din piata. Banuiesc ca era inevitabil.
Ce a disparut in 2015
Macar la cativa dintre noi, sper ca a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave. Iata ca au.
O campanie revolutionara
Mi-a placut Likeagirl de la Always. Cred ca este revolutionara din toate punctele de vedere, in special pentru brand.
Ce predictii se pot face pentru 2016
Orice an care se anunta cu crestere economica, va fi un an bun si pentru publicitate. #doamneajuta
Evolutia agentiei
Nu ma pricep la cifre, dar am senzatia ca am muncit cel putin la fel de mult ca in alti ani.
Cea mai mare schimbare in agentie
Desi e foarte mult de lucru, am inceput sa fim relaxati la birou. Nu e putin lucru.
Cea mai apreciata campanie a agentiei
Am avut rezultate foarte bune cu multe campanii anul asta. Cea mai apreciata, insa, este cu siguranta Aqua Carpatica, castigatoarea Grand Effie.