[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate

[Bilant 2015] Alex Negoescu (Cohn&Jansen JWT): Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate

Anul acesta, macar pentru unii dintre noi, a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave, spune Alex Negoescu (Group Creative Director Cohn&Jansen JWT).

 

Din cauza enormitatii, cuvantul anului cred ca a fost #colectiv, chiar si in publicitate.

 

Un pitch cu toate agentiile din piata. Banuiesc ca era inevitabil.

 

Macar la cativa dintre noi, sper ca a disparut constiinta faptului ca minciuna si coruptia nu au consecinte atat de grave. Iata ca au.

 

Mi-a placut Likeagirl de la Always. Cred ca este revolutionara din toate punctele de vedere, in special pentru brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related