Publicis Romania va dezvolta campaniile de comunicare pentru 2 branduri, in urma castigarii pitch-ului regional organizat de Nestle Ucraina.
Publicis Romania va dezvolta si va implementa platformele de comunicare pentru Nescafe Gold si Nescafe Barista - 2 branduri cheie in portofoliul Nestle in Ucraina.
Este al doilea pitch regional castigat de catre Publicis Romania pentru Nestle Ucraina, dupa cel din 2014. Campania dezvoltata anul trecut pentru Ucraina s-a bucurat de rezultate foarte bune, fiind ulterior exportata si in Orientul Mijlociu.
"Suntem foarte fericiti si mandri ca avem din nou ocazia sa realizam doua proiecte atat de importante pentru Nestle Ucraina. Este inca o dovada a calitatii proiectelor realizate de Publicis Romania si se aliniaza obiectivului nostru de a ne extinde portofoliul in CEE si pe plan international. Lucram din greu ca sa devenim cel mai important birou din regiune."
Jorg Riommi - Chief Creative Officer, Publicis Romania
"Aceste doua campanii internationale castigate se adauga la cele sase exportate in 2015 de catre Publicis Romania, care a reusit sa exporte un numar de 25 de campanii numai in ultimii trei ani. Este inca o confirmare a succesului agentiei, recunoscut in 2015 si prin 36 de premii si mentiuni la cele mai importante festivaluri internationale si locale: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, EFFIE Awards sau Internetics."
Catalin Albu – Client Service Director, Publicis Romania