Otter Distribution, impreuna cu The GOOD Company, au lansat, de Black Friday, campania ”801 motive sa te simti bine”, un concept inedit de comunicare a promotiilor speciale si de integrare a comunicarii online – offline.
Cele 801 motive care i-au convins pe clienti sa aleaga Otter pentru cumparaturile de Black Friday au fost reprezentate de 800 de modele de incaltaminte cu discount-uri de pana la 50%, la care s-a adaugat un motiv special, gandit pentru a sustine integrarea comunicarii in cele 2 medii de shopping, traditional si virtual: livrare gratuita pentru toate achizitiile realizate.
Campania s-a desfasurat in mai multe etape si a debutat cu o scurta perioada de teasing online, prin care Otter a anuntat ca pregateste 801 motive pentru a te simti bine de Black Friday, folosind tactici de PR, dar si de marketing direct, cat si parteneriate speciale cu influentatori din domenii relevante, precum fashion si lifestyle.
Startul campaniei a coincis cu lansarea paginii oficiale de campanie, care a inclus intreaga paleta de oferte de Black Friday, comunicata sustinut in mediul online, prin canale owned, earned si paid.
In prima etapa a campaniei, Otter si-a premiat clientii fideli cu un avantaj „secret”, comunicat prin mecanisme de marketing direct, inaintea demararii campaniei propriu-zise. Acest avantaj a constat in 2 zile de shopping in avans fata de perioada oficiala de Black Friday (20-22 noiembrie), pentru toti cei care au avut deja cont de client pe site.
Dupa startul oficial de Black Friday, nici un detaliu nu a fost lasat deoparte, astfel incat clientii care au vizitat unul dintre cele 31 magazine din reteaua Otter in perioada de campanie, si-au primit propriul incentive pentru a se bucura de promotia integrata offline-online.
Mai mult decat atat, clientii care nu au gasit in magazin produsul preferat au primit un voucher pentru a alege unul din cele 800 modele in promotie pe site, Otter garantandu-le schimbul produsului gratuit, in cazul in care acesta nu s-ar fi potrivit.
Cristi Movila (Director Divizia eCommerce, Otter Distribution): "Anul acesta, cu ocazia Black Friday, ne-am bucurat sa le oferim clientilor nostri o experienta completa de shopping, atat online, cat si offline. Succesul acestei campanii demonstreaza ca, treptat, clientii se orienteaza catre oferte personalizate si adaptate nevoilor curente, indiferent ca vorbim de achizitii online sau de achizitii din magazine. Tot ceea ce conteaza este rapiditatea cu care raspundem acestor nevoi si modul in care tinem cont de feedback-ul permanent obtinut de la clientii nostri."
Ana Stanel (Managing Partner The GOOD Company): "Am incercat sa gandim pentru Otter o campanie integrata, care sa acopere, prin mesajele transmise si mecanismele utilizate, categorii de public-tinta diferite, mai ales din punct de vedere al obiceiurilor de achizitie. Am comunicat la nivel central oferta de Black Friday, creand insa un subtext puternic de integrare a variantelor de achizitie on- si offline. Incercam sa combatem prejudecatile consumatorilor cu privire la shopping-ul de haine si accesorii online, oferindu-le solutii viabile si la indemana pentru a ajunge cu usurinta in posesia produsului lor preferat. Astazi, demotivarea de a nu-ti fi gasit „la raft” perechea de pantofi perfecta are o alternativa simpla, online. Iar daca Otter ne-a pus la dispozitie un arsenal de optiuni care demonteaza motivele pentru care unii consumatori exclud varianta achizitiei online, noi nu am putut decat sa ne bucuram ca le-am putut comunica pe toate impreuna."
Delia Margarit (Managing Partner The GOOD Company): "Black Friday nu mai este un mister pentru nimeni. Insa, atunci cand Black Friday trece dincolo de ofertele speciale si faciliteaza accesul clientilor catre promotii, atat online, cat si offline, lucrurile devin din ce in ce mai interesante. Campania 801 de motive sa te simti bine este primul pas prin care am testat aceasta integrare online-offline, iar rezultatele obtinute ne demonstreaza ca, nu degeaba, segmentul fashion este in continua crestere pe plan local, iar magazinele de fashion online sunt cele pe care se pariaza cel mai mult cand vine vorba de shopping in 2016."
Intregul parcurs al campaniei a fost sumarizat cu ajutorul materialui video de making of, care detaliaza etapele prin care un produs ajunge din depozit la raft de Black Friday, oamenii implicati in acest proces, precum si rezultatele obtinute la final.
Echipa Otter Distribution care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Cristi Movila (Director eCommerce), Claudia Nastase (Specialist Marketing Online), Adina Ion (Specialist Marketing Offline), Denisa Moise (Web Developer). In plus, fiecare dintre cei 380 de angajati ai companiei a avut propria contributie si implicare in buna desfasurare a acestei campanii.
Echipa The GOOD Company care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Ana Stanel (Managing Partner), Delia Margarit (Managing Partner), Anca Tudosa (Account Manager), Madalina Grasu (Junior Media Planner), Florence Luca (Director de Creatie).