Ana-Maria Ghiurca (CSD, Lowe Profero): Big data e viitorul si in comunicarea digitala, iar reteaua Lowe Profero dispune de tool-uri proprii pentru analiza si interpretare pe care vrem sa le implementam si in Romania

Ana-Maria Ghiurca (CSD, Lowe Profero): Big data e viitorul si in comunicarea digitala, iar reteaua Lowe Profero dispune de tool-uri proprii pentru analiza si interpretare pe care vrem sa le implementam si in Romania

SeniorHyper, agentia de comunicare digitala a grupului Lowe Romania, anunta la inceputul acestei luni ca a devenit al 13-lea birou al retelei Lowe Profero la nivel global, adoptandu-i brandul si filosofia de business ( „Find, inspire and connect people in ways others cannot”) dezvoltate de catre aceasta in cei 17 ani de existenta. Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director, Lowe Profero) ne-a raspuns la cateva intrebari legate de aceasta afiliere.

Astfel, management-ul agentiei ramane acelasi, in schimb va avea loc o extindere a serviciilor oferite in trecut de SeniorHyper in directia performance media si SEO. Mai multe detalii in ce priveste aportul de knowhow si tool-uri adus si implementat de retea in biroul din Romania, aflam in continuare de la ea.

Ana-Maria Ghiurca (Client Service Director, Lowe Profero):

Contextul afilierii SeniorHyper la Lowe Profero

Am decis sa ne aliniem la o retea internationala dinamica, antreprenoriala si creativa pentru a ne completa competentele si expertiza digitala construite local in cei 8 ani de activitate, pentru a ridica standardele serviciilor oferite clientilor nostri si pentru a ne dezvolta astfel business-ul din Romania.

Digitalul reprezinta o prioritate strategica pentru grupul nostru de comunicare, iar afilierea SeniorHyper la reteaua Lowe Profero este un pas natural in planul nostru pe termen lung.

 

Filosofia Lowe Profero (Find, Inspire, Connect) in business-ul SeniorHyper

Lowe Profero e pe piata de peste 17 ani si-a dezvoltat propriile filozofii de business si tool-uri care au avut rezultate in toate colturile lumii.

Cu siguranta ca si in Romania vom aplica din instrumentele de succes ale retelei.

In primul rand, vom integra in mod eficient serviciile care vor aduce la viata misiunea noastra: „Find, ispire and connect people in ways others cannot”. In orice facem, fiecare ajuta la conceperea de idei care folosesc tehnologia intr-un mod creativ, idei care au ca scop final sa inbunatateasca viata oamenilor.

„Find” inseamna pentru noi mai mult market research, vom analiza mai in profunzime consumer insights. Big data este viitorul si in comunicarea digitala, iar reteaua dispune de tool-uri proprii care ajuta la analiza si interpretare, tool-uri pe care vrem sa le implementam si in Romania.

„Inspire” reprezinta idei creative si inovative, idei care inspira, schimba viata oamenilor, relevante pentru consumator si care produc rezultate in business-ul clientilor.

Vom face schimb de idei cat si schimb de echipe cu alte office-uri din retea care au demostrat deja rezultate in segmente noi de business care ne intereseaza si pe noi local.

Prin „Connect” punem in legatura solutiile tehnologice cu cele de media, care impreuna dau viata ideilor creative. Astfel asiguram conectarea brandului cu consumatorul in cele mai importante locuri, atat online cat si offline, intr-un mod care recompenseaza emotional consumatorul si ii ofera o solutie interactiva, relevanta pentru nevoia sa.

Continuam sa livram excelenta in implementare tehnica si extindem serviciile agentiei cu performance media si SEO pentru proprietatile digitale din portofoliul agentiei.

 

Schimbari la nivel de:

Management: Managementul agentiei ramane acelasi: Octavian Popescu - VP Media & Digital, Ana-Maria Ghiurca - Client Service Director, Vasile Alboiu - Chief Creative Officer.

Servicii oferite: Ne vom extinde serviciile in zona de performance media si SEO, dar focusul nostru o sa fie pe integrarea lor in jurul proprietatilor digitale pe care le cream si gestionam – creatie, technologie si performance – pentru a aduce rezultatea cat mai bune in business-ul clientilor nostri.

Proceduri/echipe: Vom incepe sharing de talents si expertiza cu colegii din retea, vor avea loc training-uri si workshop-uri comune, vom ajusta fluxul de lucru si procedurile acolo unde experienta colegilor din retea demonstreaza ca se poate mai bine.

Echipa noastra de astazi este responsabila de succesul de pana acum si fara indoiala va duce aceasta poveste de succes la nivelul urmator, in spiritul Lowe Profero.

Portofoliu de clienti (local/global) – Avem in portofoliu clienti cu branduri locale cat si internationale, am exportat adaptari ale unor campanii dezvoltate local si am lucrat campanii complet si exclusiv dedicate altor piete.

Dintre clientii nostri: Orange Romania, ING Bank Romania, Wrigley Romania & Bulgaria, Caroli Foods, Nordic, Roche Diagnostics Romania, AFI Europe, Scandia, Antipa, Honeywell.

 

Obiective imediate ale Lowe Profero Bucuresti

Ne concentram pe extinderea si cresterea nivelului de expertiza a echipei, extinderea serviciilor cu performance media si SEO, cresterea portofoliului de clienti si recunoasterea locala si internationala a campaniilor dezvoltate pentru brandurile clientilor nostri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related