De ce?
Partea frumoasa a dezvoltarii economice in societatea romaneasca e ca apar nevoi noi, in permanenta. Nevoia de ingrijire e o forma umana absolut fireasca in cele trei etape principale ale vietii. Astfel a aparut Care Family - platforma de ingrijire dezvoltata de agentia digitala Craft Interactive.
Platforma
CareFamily intermediaza nevoile de ingrijire cu furnizorii intr-o maniera cat se poate de simpla si inteligenta. Fie ca esti in cautare de bone, menajere, ingrijitori persoane in varsta sau meditatii, CareFamily e locul unde-i vei gasi.
Pe de alta parte, platforma ofera celor care sunt in cautare de clienti sau joburi oportunitatea de a-si publica anuntul online personalizat, pentru a le putea oferi servicii beneficiarilor cu nevoi de ingrijire.
Furnizorii de servicii pot oferi recomandari pe baza experientelor trecute, iar selectia lor se face dupa zona, buget, disponibilitate sau nota de evaluare primita in cadrul platformei de la beneficiarii pentru care au lucrat. Selectia este realizata exclusiv de beneficiari, rolul CareFamily fiind sa ofere informatii care aduc valoare pentru acestia. Evaluarea furnizorilor implica o noua forma de responsabilitate sociala pe care CareFamily doreste sa o obtina impreuna cu utilizatorii platformei.
Implicarea Craft Interactive
Strategia de dezvoltare a proiectului, gandita impreuna cu clientul, a fost primul lucru inceput in vara 2015. Au fost oferite treptat brandingul, designul si dezvoltarea platformei, iar ulterior s-a manufacturat mixul de promovare pe diferite canale digitale pentru atragerea furnizorilor si beneficiarilor in platforma, proces inceput recent, in care rolul Craft Interactive e de partener pe zona de digital marketing cu management de proiect aplicat.
CareFamily e momentan in cele mai mari orase din Romania, unde au inceput sa se inscrie deja oamenii, semn ca a fost primit bine. Pana la finalul anului 2016 ar trebuie sa fie implementa in toata Romania, dar si accesbila romanilor de peste hotare.
Strategia de dezvoltare CareFamily e simpla, e un proiect care nu se va termina niciodata. Dezvoltarile noi deja au inceput si focusul e pe imbunatatirea permanenta a platformei pentru a oferi cele mai bune experiente online.
“Proiectul CareFamily este unul de suflet care s-a nascut din nevoia personala de a gasi un echilibru intre viata de familie si cea profesionala. Timpul are o alta valoare pentru generatia mea. Cu acest proiect am dorit sa dam posibilitatea celor care ofera servicii de ingrijire sa isi organizeze un program flexibil, adaptat nevoilor lor si in acelasi timp sa le cream cadrul pentru a se promova celor care au nevoie de servicii de ingrijire la domiciuliu. Pe de alta parte, speram ca putem oferi beneficiarilor nostri o baza buna de selectie, cu informatii importante, pentru a le usura grijile.” (Raluca Grosu - CareFamily)
“Tot timpul am dorit ca proiectele in care ma implic sa aduca valoare sociala, CareFamily a fost o oportunitate pentru mine, sunt mandru de el si sper sa ofere cu adevarat valoare in societate. Utilitatea platformei e imensa, poti fi in strainatate avand posibiltatea sa oferi ingrijirea unui parinte in varsta, vrei sa inveti o limba noua sau sa ai o menajera care iti face curat in casa saptamanal, sunt cateva idei la care ma gandesc si sunt sigur ca vom identifica tot mai multe, pe masura ce crestem acest proiect frumos.” (Liviu Florescu - Manager Craft Interactive)
Echipa de proiect
Din parte clientului: Raluca Grosu
Din partea agentiei: Liviu Florescu, Cristian Mogodici, Bogdan Apetroaiei (Underweb)