Agentia V8 Interactive a creat o campanie integrata pentru clientul Staropramen, menita sa aduca conceptul de pairing beer-food in casele tuturor iubitorilor de bere si de mancare, pentru o experienta culinara completa.
Experienta agentiei in bucataria lui Chef Foa a inceput odata cu filmarea si difuzarea unui spot TV de brand, un sneak peek in care Chef Foa abordeaza 4 stiluri de cooking si lifestyle diferite, adaptate celor 4 sortimente de Staropramen: fine cuisine - pentru berea Blonda, adventure - pentru berea Dark, classy & sophisticated - pentru berea Granat si urban-hip - pentru berea Nefiltrata.
De la sneak peek, campania a trecut la nivelul urmator, Chef Foa lansandu-le apoi consumatorilor o invitatie oficiala in bucataria lui, pe TV si pe mai multe canale online. Astfel, userii se pot bucura, chiar in aceste momente, de prima lor experienta de cooking interactiva cu Chef Foa, pe pagina de Facebook Staropramen, in aplicatia ChefXperience.
Agency & Client, Foa & Brand, Art & Copy, Bere & Mancare
Sau cum am facut noi toti echipa buna, ca berea sa faca in sfarsit echipa buna cu mancarea.
"Pe meleagurile noastre, obiceiul de a potrivi bine un preparat cu berea preferata, sau de a alege un tip de bere in functie de mancarea pe care vrei sa o servesti, nu este des intalnit. Desi ar trebui. Credeti-ne pe cuvant! E de ajuns sa incerci o data sa le combini corect, pentru a-ti dori sa o faci apoi de fiecare data. Am decis astfel sa ne luam noi - agentia, clientul si Chef Foa - rolul de a inspira target-ul. Si cum pairing-ul beer-food presupune, in sine, deschidere spre inovatie, ne-am propus ca ideea sa prinda contur printr-o campanie entertaining si digital-oriented. Zis si facut! Campania a inceput cu un TVC si continua, chiar acum, pe pagina de Facebook Staropramen, in aplicatia ChefXperience, in bucatariile bloggerilor, in publicatiile online de specialitate si in casele tuturor userilor care se bucura acum de experienta interactiva si de retetele lui Chef Foa."
Andrei Cucoanes (Creative Director V8)
Experienta interactiva din bucataria lui Chef Foa
Bucataria lui Chef Foa ramane deschisa permanent pe parcursul campaniei, pentru toti consumatorii, prin intermediul unui parteneriat cu revista Food Story, in care am creat o rubrica semnata de Chef Foa si dedicata exclusiv paring-ului beer-food, prin intermediul bannerelor interactive in care userii il pot ajuta pe Chef Foa sa gateasca, prin parteneriatele cu bloggerii care gatesc in echipa pentru berea Staropramen, urmand sfaturile lui Chef Foa, si mai ales prin aplicatia ChefXperience – o ampla experienta video interactiva, cu 12 retete diferite si 5 teste de tehnici de cooking a la Chef Foa.
Userii participa activ in procesul de gatit impreuna cu Chef Foa, raspunzandu-i acestuia la intrebari si dandu-i o mana de ajutor la anumite actiuni. La finalul fiecarei saptamani, Chef Foa ii provoaca pe useri sa-si testeze abilitatile de chef, prin intermediul unor demo-uri de tehnici de cooking, urmate de teste practice contra timp.
"Am creat impreuna cu echipa V8 Interactive o campanie atipica pentru o bere. O campanie in care berea si mancarea cantaresc la fel de mult si care te incurajeaza sa dai frau liber imaginatiei, sa te joci mai mult, sa experimentezi in fiecare zi, la tine acasa, indiferent de nivelul tau de experienta in bucatarie. E un proiect indraznet, amplu si savuros, care ofera o noua valenta produselor Staropramen."
Teodora Agafitei (Brand Manager Staropramen)
Bucataria lui Chef Foa ramane deschisa pana pe 20 decembrie 2015 pe pagina Staropramen si te asteapta cu ceva nou in fiecare saptamana. Iar pentru Sarbatorile de Iarna, Chef Foa a pregatit un meniu special!
Responsabili de acest proiect sunt:
Echipa V8 Interactive
Andrei Cucoanes – Creative Director
Oana Nastase – Head of Copy
Iulia Stefanica – Art Director
Ana Maria Dutu – Copywriter
Adrian Stefanescu – Social Media Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Ionut Andrei – Executive Director
Echipa Staropramen
Teodora Agafitei – Brand Manager Staropramen