Amintiri de la ultimul Internetics. De anul asta.

Amintiri de la ultimul Internetics. De anul asta.

Picat ca din oala, in tricou de marinel si geaca de blugi, Codin ridica victorios inelul castigator de la Internetics, pardon, sticla de Absolut, ca trofeul a ajuns la Dana Gretcu de la ING.

Lumina reflectoarelor ii subtiaza ochii in timp ce priveste ganditor spre sala. Probabil se gandeste daca sa le spuna ca acum 15 ani a propus numele acestui festival sau ca un an mai tarziu a castigat aici primul trofeu, cu site-ul Policolor.

Totusi e prima data cand vine sa ridice un premiu personal. Consideram asta un mesaj ca digitalul a devenit cu adevarat important, iar switch-ul final e tot mai aproape. Razvan si Dani il compara cu Mos Craciun pe scena, iar Radu Rapeanu si Iulian Barbulescu il acompaniaza pentru a canta o prima strofa din Moooos Craciuuuun, cu pleteee dalbeee...

Asta pentru ca video-ul de inscriere nu a pornit la play, iar echipa a urcat pe scena pe un ecran negru. N-are nimic. A compensat cu prezenta sa cuceritoare, Mihai Tanase, accountul de pe acest proiect ING.

"Ba, daca nu luam nimic si pierdem vremea pe aici?" se intrebau oamenii de la Cap, ascultand plictisiti povesti despre rate de engagement gargantuesti, ore de munca titanice investite de colegi eroi si viitorul publicitatii. Nu a fost cazul. Au inhatat un Internetics cu titlu lung, Interactive Campaigns Digital Component of an Integrated Campaign Services cu campania Cel mai mare colind, realizata pentru ING Bank.

"La Cap nu se face chip cioplit dupa trend-uri. Comunicarea buna trebuie sa fie timeless, cum ar zice Shakespeare. Un brand are nevoie de umanitate si povesti bine spuse ca sa traiasca printre oameni. Indiferent unde s-ar spune ele si cu ce unelte. ING este unul dintre acele branduri. Construit cu rabdare si acuratete, inca de pe vremea Hi5-ului si pana acum, cand continutul video face legea pe net.

In anii urmatori, brand-urile care vor intelege cum se face video in era digitala vor prospera. Natural, aproape de oameni, cat mai putin comercial si cat mai departe de publicitatea clasica. Am pus premiul la loc caldut de pastrare, in biblioteca din toaleta mare, acolo unde ii este locul langa celelalte zeci de surate agonisite de-a lungul celor 15 ani de Cap. Pana la urma orice festival ramane doar inca o confirmare, realizarile cu adevarat importante se pot observa doar prin dimensiunea si vizibilitatea pe termen lung a brandului."

Si acum cateva randuri pentru amatorii de statistica. In vreme ce campaniile de Craciun au la baza un produs, ING a vrut sa aiba la baza ceva mai nobil. Mai exact sa aduca de sarbatori spiritul Craciunului si sa incurajeze oamenii sa faca o fapta buna, cu un mecanism simplu: pentru fiecare colind inregistrat pe celmaimarecolind.ro, ING a donat o pereche de ghetute pentru Fundatia Copii in Dificultate.

S-au strans peste 1100 de video-uri. Care au strans in total peste 200 000 de vizualizari. Am avut 71 000 de vizitatori care au petrecut in medie 2 minute pe website. Cu un bouce rate exceptional de 0.99%.

La final am strans toate video-urile si am facut un mare colind digital pe care il puteti urmari aici: 

 

Echipele care au contribuit la realizarea proiectului

CAP: Codin Caradimu (Creative Director); Cristina Purcarea (Client Service Director) ; Radu Rapeanu (Copywriter); Ioana Parvan (Art Director); Iulian Barbulescu (Creative Planner); Mihai Tanase (Account Manager)

ING: Cristina Micu (Head of Marketing and Customer Strategy), Dana Maria Stefan (Sr. Mobile Marketing Specialist), Adina Cretu (Social Media Specialist), Dorin David (Web Designer), Dana Gretcu (Digital Marketing Manager), Mona Tufeanu (Sr.BTL Specialist), Viorel Ruse (Manager Marketing Strategy) and Corina Rusu (Customer Strategy Manager)

SeniorHyper: Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Madalina Barbu (Account Director), Marina Encica ( Account Executive), Christiana Zodila (Copywriter), Laurentiu Stere (Art Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related