Doritos nominalizeaza 50 de semifinalisti din toata lumea pentru finala concursului „Crash the Super Bowl”

Doritos nominalizeaza 50 de semifinalisti din toata lumea pentru finala concursului „Crash the Super Bowl”

Concurenti din Australia, Canada, Danemarca, Israel, Olanda, Romania si Statele Unite sunt in cursa pentru marele premiu: 1 milion $ si ocazia de a colabora cu regizorul Zack Snyder, Warner Bros. Pictures si DC Entertainment. Fanii pot vedea toate cele 50 de reclame realizate de semifinalisti pe Doritos.com.

Competitia pentru cea de-a zecea si ultima editie „Crash the Super Bowl” este stransa, iar brandul Doritos din portofoliul PepsiCo dezvaluie astazi un record de 50 de semifinalisti din toate tarile lumii care au intrat in cursa pentru premiul cel mare - 1.000.000$ si ocazia de a colabora cu renumitul regizor Zack Snyder si Warner Bros. Pictures and DC Entertainment. Cele 50 de reclame inscrise evidentiaza talentul semifinalistilor din cele sapte tari, oferindu-le fanilor din toata lumea sansa unei expuneri care poate lansa cariere si schimba vieti. Semifinalistii au fost selectati dintr-un total de aproximativ 4.500 de reclame inscrise din 28 tari la nivel global.

Inca de la inceputul lunii septembrie, fanii din toata lumea au inceput sa isi impartaseasca pasiunea pentru Doritos prin realizarea unor spoturi de 30 de secunde pe care le-au inscris pe doritos.com pentru o sansa la marele premiu, sansa de a fi remarcati de o audienta globala si oportunitatea unica de a-si schimba cariera.

Fiecare dintre cei 50 de semifinalisti va castiga 2.000 $, de doua ori mai mult decat suma oferita in anii trecuti. Dintre acestia, vor fi selectati trei finalisti, iar fanii vor fi invitati sa voteze spoturile favorite. Reclama care va primi cele mai multe voturi va fi difuzata in fata a milioane de spectatori in timpul Super Bowl 50, finala Ligii Nationale de Fotbal din Statele Unite, iar finalistul va primi marele premiu care consta intr-un milion de dolari si oportunitatea de a colabora cu regizorul Zack Snyder. Pentru a urmari spoturile semifinaliste si regulamentul competitiei, accesati doritos.com.

Printre semifinalisti se numara, in premiera, si un roman: Andrei Munteanu, care a inscris spotul „The Tree of Truth”. Spotul inscris este publicat in galeria oficiala a semifinalistilor Crash the Superbowl.

Reclamele semifinalistilor competitiei „Crash the Super Bowl” (in ordine alfabetica a numelui) sunt:

  • “Have You Met Stacy?” by Parker Adams, USA
  • “One Man’s Magic Mouth” by Joe Anderson, USA
  • “Block It Out” by Sophia Banks, USA
  • “Elephant In The Room” by Chelsea Bo, USA
  • “The New Kid” by Brad Bosley, USA
  • “Party Size Bro!!” by Trevor Bowman, USA
  • “Candy from a Baby” by Sean Brown, USA
  • “Payday” by Sarah Butler, USA
  • “Ultrasound” by Peter Carstairs, Australia
  • “Too Much Pepper” by Shawn Cauthen, USA
  • “No Dogs Allowed” by Jacob Chase, USA
  • “Totally Buying It” by Dean Coots, USA
  • “Hansel & Gretel” by Brandon Delaney, USA
  • “Just a Puppet” by Keith Eng, USA
  • “Crunch in the Night” by Luis Feliciano, USA
  • “Viking Funeral” by Ben Floss, USA
  • “A Mind of it’s Drone” by Shane Free, USA
  • “Mr. Davis” by Jonathan Friedman, USA
  • “The Experiment” by Jeff Goldstein, USA
  • “Crybaby” by Brody Gusar, USA
  • “Chip Magnet” by Brad Herbert, USA
  • “The Heist” by Benjamin Howdeshell, USA
  • “Girlfriend Material” by Jonas Huerta, USA
  • “Pinata Party” by Danny Isserles, Israel
  • “He Speaks?” by Johnny Juarez, USA
  • “Crunchy Couch” by Hans Knaapen, Netherlands
  • “A Tasty Tragedy” by Thorbjorn Kragh, Denmark
  • “The Intercom” by Cameron Mark Lewis, USA
  • “Cheese Man” by Maxwell Lloyd, USA
  • “Stranded” by Anthony Martinez, USA
  • “Quality Time” by Michael McClendon, USA
  • “The Tree of Truth” by Andrei Munteanu, Romania
  • “Paranormal Snacktivity” by Logan Paul, USA
  • “I Don’t Think That’s a Leaf Blower” by Stefano Pennisi, USA
  • “Queen of the Court” by Jesse Pepe, USA
  • “Sass and Crafts” by Alex Pepper, USA
  • “Lucky Mirror” by Daniel Phakos, USA
  • “Dorito Moth” by Thomas Price, Australia
  • “Swipe for Doritos” by David Rudy, USA
  • “Sharing” by Armand De Saint-Salvy, Australia
  • “Please Don’t Feed the Bears” by Jessica Sattelberger, USA
  • “Yo Mama!” by Ben Schyan, USA
  • “It’s In the Bag!” by Kate Scoggins, USA
  • “The Mark” by Nick Sivakumaran, USA
  • “The Pyramid” by Andrew Talley, USA
  • “Follow the Trail” by David Tenniswood, Canada
  • “The Fairy” by Charles Ward, Australia
  • “Confidence Boost” by Jared White, USA
  • “The First Troll” by Dave Williamson, USA
  • “Toll Booth” by Ryan Witt, USA

Dintre semifinalistii mentionati mai sus, un juriu compus din reprezentantii brandului Doritos va selecta trei reclame finaliste. Acestea vor fi anuntate la inceputul lunii ianuarie 2016, iar fanii din intreaga lume vor avea sansa sa voteze cea mai buna reclama pe doritos.com. In timpul Super Bowl 50 va fi proiectat un singur spot, cel votat de fani. Evenimentul este programat pentru 7 februarie 2016 si va fi difuzat la CBS din Statele Unite.

Cei trei finalisti vor fi invitati in California sa participe la Super Bowl 50 si sa urmareasca meciul dintr-o loja privata. De aici, vor afla impreuna cu restul lumii care este spotul castigator. Autorul acestuia va lua acasa marele premiu, iar ceilalti doi finalisti vor castiga fiecare un premiu de 100.000$ si oportunitatea de a fi consultati la un viitor proiect Doritos -  o initiativa fara precedent, care le va aduce finalistilor oportunitatea unui salt spectaculos in cariera.

Reclamele publicitare difuzate in timpul Super Bowl sunt printre cele mai asteptate si vizionate din lume. In ultimii 10 ani „Crash the Super Bowl” a preluat controlul reclamelor difuzate la Super Bowl din mainile publicitarilor de pe Madison Avenue si l-a pus in mainile consumatorilor din intreaga lume, devenind de-a lungul timpului un adevarat fenomen cultural. Inca de la prima editie, in competitie au fost inscrise 36.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii in valoare de peste 7.000.000 $.

Parteneriatul dintre PepsiCo si NFL este unul dintre cele mai longevive si de succes sponsorizari din lumea sportului. PepsiCo isi propune, prin parteneriatul cu NFL, sa fie mai aproape de consumatori pe parcursul sezonului cu activari ce includ cele mai mari branduri de alimente si bauturi racoritoare ale companiei: Pepsi, Tostitos, Quaker, Doritos si Gatorade.

Doritos este unul dintre brandurile de snack-uri ale PepsiCo in valoare de 1 miliard $, care a avut o crestere foarte rapida in portofoliul companiei. Lansat in 1966 in SUA, de aromele intense si indraznete ale Doritos se bucura in prezent consumatorii din peste 70 de tari din intreaga lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related