Bucura-i pe cei dragi cu gandurile tale: Timisoreana lanseaza site-ul Sarbatori Acasa, prin care romanii de pretutindeni isi pot surprinde familia si prietenii cu o felicitare autentic romaneasca. Mai mult, daca distanta-i problema, si asta are rezolvare: daca esti peste mari si tari sau ai pe cineva departe, inscrie-te in concurs pentru un bilet de avion care va aduce toata familia impreuna.
Alege una dintre cele 30 de felicitari si trimite-o cu expresul de ganduri bune Timisoreana: cei dragi o vor primi pe e-mail, prin posta sau pe Facebook, cat ai zice "sarbatori acasa".
Cele 30 de carti postale n-au fost create in vreun atelier indepartat, ci in inimile romanilor care au raspuns provocarii Timisoreana, lansate pe platforma TheCreator: competitia de design Layeru-i Ler. Din peste 150 de lucrari aprobate in concurs, aflati ca cele pe care va veti asterne gandurile pentru cei dragi au fost cele mai apreciate deopotriva de public si juriul profesionist. Cea mai trimisa felicitare va primi un premiu de Popularitate, aprecierea romanilor si 1000 de euro, la sfarsitul campaniei.
Campania si site-ul "Sarbatori Acasa" sunt dezvoltate de Kaleidoscope Proximity si se deruleaza pana pe 15 decembrie, inclusiv. Destul timp cat sa continuati traditia de a fi alaturi de cei dragi in ganduri si-n fapte.
Timisoreana este un brand care a adunat in sutele de ani de istorie si duce mai departe mii de traditii si de povesti din casele romanilor. De atunci si de acum.
"Credem ca Timisoreana este un brand care a contribuit de-a lungul timpului la crearea a mii de traditii si povesti in casele a milioane de romani. Si ce prilej putea fi mai potrivit pentru a vorbi despre traditii acasa decat Sarbatorile de iarna? Ne-am dorit sa vedem ce inseamna aceste momente pentru tinerii talentati de astazi si am lansat o provocare,de a vorbi despre #sarbatoriacasa intr-un cadru extrem de actual: arta digitala. Tema lor a fost sa creeze o felicitare care sa ii reprezinte si care ar fi putut sa ofere un zambet larg cuiva drag. Noi credem ca au reusit. Cele mai bune felicitari au fost apoi incluse in website-ul nostru Sarbatori acasa si au facut si mai multi oameni fericiti." - Cristina Gherman (Senior Brand Manager, Timisoreana)
"O campanie curajoasa, cu si despre oameni. Inca de la primul moment cand am primit brieful am stiut ca este nevoie sa venim cu o abordare pe masura si sufletul romanilor. Cu atat mai mult cu cat ne-am dat seama ca o campanie de Craciun autentic romaneasca nu are nicio legatura cu o campanie de Craciun obisnuita. Suntem un popor atipic, avem obiceiuri si traditii pe care ne este drag sa le pastram, pentru ca ne aduc impreuna. Timisoreana este un brand care a inteles acest lucru si, printr-un gest simplu in care a implicat 100% comunitatea de oameni, a reusit sa readuca putin din magia Sarbatorilor in casele tuturor, incepand cu agentia noastra pe care, nu-i asa, o vedem ca a doua noastra casa. :)" - Maria Turbatu (Account Manager, Kaleidoscope Proximity)
Echipele
Timisoreana:
Cristina Gherman - Senior Brand Manager Timisoreana
Corina Rijnita - Junior Brand Manager Timisoreana
Kaleidoscope Proximity:
Andreea Gavrila – Senior Copywriter
Laura Belc – Art director
Tudor Mardar – Art Director
Andreea Strachina – Head of Communication Design
Vlad Ciocan – Technical Director
Andrei Dragu – Account Director
Maria Turbatu – Account Manager
Mihail Musat – Web Developer
Alex Okros – Web Developer
Dan Petru – Video Creative Director
Marian Ionescu - Social Media Manager
Alida Sindie - Social Media Executive
Denisa Vladuta - Jr. Community Manager
Alex Buraga - DTP
Andreea Popescu – Account Executive
Cristi Pavel – Account Manager