Carvertising: un nou (auto)vehicul publicitar

Cum ar fi sa poti inchiria o masina ultimul racnet cu 100 de euro? Pe luna, nu pe zi… Daca faci un calcul, iti dai seama ca ar putea fi mai avantajos sa conduci un Mini sau un Citröen inchiriat in sistemul asta decat sa-ti cumperi unul nou. Singurul lucru pe care trebuie sa-l accepti este faptul ca masina pe care o conduci are imprimata o reclama cool pe ea.

Advertising pe autostrada
Vehiculele inscriptionate cu numele, logo-ul, numarul de telefon, culorile sau imaginile reprezentative ale unor companii nu sunt un lucru nou in Romania; ele fac parte din peisajul urban comun, fie ca e vorba de transit advertising sau de flotele branduite ale companiilor. Dar sa poti inchiria ieftin ultimul model de Smart (cu o reclama impecabil desenata la LG pe el) sau sa primesti bani ca sa faci reclama bauturii tale preferate e o chestie de care inca n-am auzit la noi. Cam asta ar fi carvertising-ul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related