Propaganda misogina la hamburgeri

Propaganda misogina la hamburgeri

[Inca un edit] Heist Industries este agentia care s-a ocupat de aceasta campanie. Vom reveni si cu pozitia lor in scurt timp.

 

[Later edit]:
Nu stim care este agentia care semneaza aceasta campanie, insa cu siguranta nu este Propaganda, lucru care ne-a fost semnalat de agentie.
Am derutat cititorii datorita unei erori de natura tehnica. Din cauza cuvantului "Propaganda" din titlul articolului, sistem-ul platformei de recunoastre a tag-urilor a afisat "Propaganda" in zona de sub articol - Companii, Branduri, Oamenii - lucru care a condus la aceasta confuzie. Am corectat acum, eliminand tag-ul "agentiei Propaganda" din asocierea cu acest articol. 
Ne cerem scuze.


Asa cum arata titlul primului capitol din orice manual de atragere a atentiei, Controversa sta cel mai bine in compania misoginismului si a scandalizarii opiniei publice. Bifat, bifat si bifat de campania Oro Toro, franciza fast-food a restaurantelor OSHO.

Mesajul reclamelor este acesta: ne adresam barbatilor badarani. Speram ca le plac burgerii de calitate.

Culmea este atinsa in spotul acesta:

 

Dar si celelalte tin pasul destul de bine la misoginism:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related