[Inca un edit] Heist Industries este agentia care s-a ocupat de aceasta campanie. Vom reveni si cu pozitia lor in scurt timp.
[Later edit]:
Nu stim care este agentia care semneaza aceasta campanie, insa cu siguranta nu este Propaganda, lucru care ne-a fost semnalat de agentie.
Am derutat cititorii datorita unei erori de natura tehnica. Din cauza cuvantului "Propaganda" din titlul articolului, sistem-ul platformei de recunoastre a tag-urilor a afisat "Propaganda" in zona de sub articol - Companii, Branduri, Oamenii - lucru care a condus la aceasta confuzie. Am corectat acum, eliminand tag-ul "agentiei Propaganda" din asocierea cu acest articol.
Ne cerem scuze.
Asa cum arata titlul primului capitol din orice manual de atragere a atentiei, Controversa sta cel mai bine in compania misoginismului si a scandalizarii opiniei publice. Bifat, bifat si bifat de campania Oro Toro, franciza fast-food a restaurantelor OSHO.
Mesajul reclamelor este acesta: ne adresam barbatilor badarani. Speram ca le plac burgerii de calitate.
Culmea este atinsa in spotul acesta:
Dar si celelalte tin pasul destul de bine la misoginism: