Colaborarea dintre Lowe si Toneli Holding a inceput cu Loteria din cuibar, o promotie desfasurata in toate magazinele Billa din tara in perioada 10 octombrie –15 noiembrie 2015.
Simpla inscriere pe site-ul www.loteriadincuibar.ro a unui bon fiscal ca dovada a achizitionarii oricarui produs din gama Familia Toneli sau Ovital a fost recompensata zilnic cu vouchere de cumparaturi in magazinele Billa in valoare de 200 RON.
„Prin promotia Loteria din Cuibar, concept creativ care ne-a cucerit de la bun inceput, am facut primul pas alaturi de agentia noastra de creatie, Lowe. Am deschis astfel oficial drumul comunicarii cu consumatorii Familia Toneli si Ovital si suntem nerabdatori sa implementam cat de curand si celelalte propuneri creative pe care le avem in… cuibar :)”, spune Andreea Constantinescu, Marketing Manager, Toneli Holding.
Pornind de la realitatea, despre care nu toti suntem constienti, ca ouale Familia Toneli si Ovital ajung din cuibar in rafturile magazinelor in maximum 24 de ore, prima campanie propusa de Lowe pentru cele doua branduri i-a invitat pe consumatori sa castige premii… direct din cuibar. In general, oamenii se raporteaza in mod involuntar la ouale de tara, cele pe care le stiu din curtea parintilor sau bunicilor.
“Cred ca dincolo de intrebarea, absolut legitima <Cine a fost primul? Oul sau gaina>”, o alta intrebare ce nu ne-a lasat sa ne odihnim a fost <Ce fac gainile in cuibar cand noi dormim?>. Raspunsul a venit dupa momente bune de cugetare si discutii aprinse: Joaca loto! Pe bune. Chiar asta fac. Mai intai inscriptioneaza ouale cu numere, dupa care le baga intr-o colivie, le invart si extrag variantele castigatoare. Si daca ele se distreaza cu oua adevarate… de ce sa n-o facem si noi?” declara Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, grupul Lowe.
Echipa Lowe pentru aceasta campanie a fost formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Vlad Emandi (Flash Designer), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director) si Andra Panaitescu (Account Manager).
Strategia de media este semnata de echipa BPN, formata din Bogdan Mincu (Media Integrator Manager) si Diana Oancea (Digital Media Manager).
Dezvoltarea si implementarea tehnica a site-ului sunt semnate de echipa Magnetic Studios, formata din Laurentiu Neagu (Project Manager), Andreea Clincea (Designer), Vlad Pana (Team leader) si Vlad Sava (Front End Developer).