Felicitarile 2.0 iti bat la usa: competitia Layeru-i Ler isi desemneaza primul castigator

Felicitarile 2.0 iti bat la usa: competitia Layeru-i Ler isi desemneaza primul castigator

Din casuta postala, direct in suflet: acolo ajung felicitarile digitale inscrise in competitia de design lansata de Timisoreana pe platforma TheCreator, Layeru-i Ler. Si suntem aici sa-i aflam castigatorul, cu surle, trambite si traditionalii zurgalai. 

Intai de toate, va spunem ca au fost peste 300 de inscrieri, din care 155 de lucrari aprobate in competitie.

Si ce competitie: acum doua saptamani va puneam imaginatia la treaba, dar nu orisicum, caci imaginatia n-ar avea suflu fara o poveste. A noastra suna asa: ilustrati, desenati sau fotografiati o felicitare digitala care sa ii faca pe cei dragi sa simta ca, de Sarbatori, sunteti mai aproape de ei ca oricand.

O carte postala in care sa va puneti sentimentele pentru familie si prieteni, prin care sa le aratati ca "Fie ca-ul" de Sarbatori are alternativa.

Si nu ne-am oprit doar la cunoscuti: primele 30 de lucrari din clasamentul competitiei vor ajunge pe monitoarele si-n casele tuturor romanilor, prin campania de Sarbatori a brandului Timisoreana. Ele vor putea fi trimise catre casele virtuale sau reale ale celor dragi in ceas de ajun de Craciun, pentru ca povestea voastra sa aiba inca o amintire faina de depanat.

Avem o mostra mai jos, dar putina rabdare, ajungem si acolo.
Acum, imaginati-va un fundal sonor victorios, caci marele castigator, desemnat prin votul Juriului profesionist si cel al publicului, este Costin Stefan, cu lucrarea Sarbatori in familie:

Cel de-al doilea premiu, cel de Popularitate, va fi influentat de preferintele tuturor romanilor si de numarul de cereri pentru a printa felicitarea ta, in cadrul campaniei de Sarbatori a brandului. 

Cel de-al doilea castigator va fi desemnat pe 24 decembrie, la tanc pentru Craciun: am ales un cadou bun. 

Pana il aflam, aruncati un ochi si pe site sa gasiti felicitarea perfecta pentru cei dragi sau alegeti-va deja una dintre felicitarile selectate pentru campania de Sarbatori a brandului:

Laura Leonte - Om drag


Luminita Dumitrache - Masa de Sarbatoare


Octavian Ionita -  Bradulet, bradut dragut

Octavian Ionita - Iata vin colindatorii


Cristian Rasteiu - Mai aproape de sarbatori - Italia


Cherciu Romeo, Dalimon Diana - Sub copac


Octavian Ionita - Masa de Sarbatori


Andreea Macavei - Romania Frumoasa


Sorin Traistaru - Felicitare de poveste


Tea Tomescu, Sonia Ardelean - Sarbatori Mode


Dragos Movila, Cristina Purice - Familia, prietenii si paharul potrivit


Sora Stefana Lacramioara - Merry knight Christmas


Liliana Nechitaru - Warming stories


Claudia Balasoiu - ACASA


Liliana Nechitaru - Sarbatoarea continua


Rosoga Maria - Timisoara & Timisoreana Christmas


Alexandra Serbanica - Pune Lerul pe Mileu


Vlad Forsea - FIE CA: Iubirea vietii tale


Alina Badoi - Traditie si poveste


Banyai  Sandor - Iarna ramane frumoasa pe dealul copilariei din inima mea


Vlad Forsea - FIE CA: Colindatul


Talpiga Victor Ionut - Timisoreana va ureaza sarbatori fericite


Dinu Catalin Ion - Fie iarna cat de grea, respectam traditia


Mindroc Ilie Marian si Bucur Izabella Gabriela - Sania cu Timisoreana


Lu/Po - Tu esti povestea


Serbanica Alexandra - Craciun Fericit!


Lucian Rosu, Ciprian Sava - O poveste aspatiala

Alin Trinca - Craciun fericit!

Dobrai Iulia - Timisoreana va ureaza sarbatori fericite!


Sa nu va imaginati ca juriului i-a fost usor: cei opt membri au avut de rasfoit toate cartile postale si le-au notat.

Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing, Ursus Breweries), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timisoreana), Corina Rijnita (Junior Brand Manager Timisoreana), Maria Turbatu (Account Manager, Kaleidoscope Proximity), Laura Belc (Art Director, Kaleidoscope Proximity), Robert Obert (Visual Artist, HaHaHa Production) si Loreta Isac (Art Director/Ilustrator), probabil si-au ales deja felicitarile de trimis in mai putin de o luna.

Nici votul publicului n-a fost de neglijat, aici gasiti clasamentul final.

Acum spune-ne: care e preferata ta? Gandeste-te ce carte postala ai alege pentru prietenul cel mai bun, parinti sau veri. Cui i-ai trimite-o primul si ce reactie crezi ca ar avea?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Razvan M
acum 8 ani
Pfff! Cum sa organizezi un concurs de felicitari si sa acorzi locul 1 si 2 la doua lucrari / schite care nu au nici o legatura cu sarbatorile si nici macar nu arata a felicitari macar.

IQads
acum 8 ani
@Răzvan M.

Din "doua lucrari / schite" intuim ca nu esti Art Director.

Din "nu au nici o legatura cu sarbatorile si nici macar nu arata a felicitari macar", speram ca nu esti client :)

Tocmai lipsa unor elemenete precum crengutele de brad incarcate cu zapada, beteala, globurile si un fes de Mos Craciun le arata originalitatea si valoarea.

Ar fi trist sa premiem clișee.

Razvan M
acum 8 ani
Inteleg ca nu prea au fost lucrari dintre care sa alegeti dar daca asta intelegeti voi din "Creează o felicitare cinstită de Sărbători, un layer cu zurgălăi care să cutreiere România! " ....nu e de mirare ca nu se ingramadesc "baietii" sa creeze un visual.

Eu cand aud "felicitare de sarbatori" ma gandesc chiar la felicitare de sarbatori si vreau sa vad clisee executate cat mai bine, culori care sa vibreze si elemente banale care transmit mesajul instant.

Daca Coca Cola sau Hallmark gandeau asa "artistic" cum o fac altii, oamenii ar fi privit in gol la fiecare campanie de sarbatori.

PS: ...mult succes sa gasiti voi un client care sa caute "originalitate" asa cum o vedeti voi, cand vine vorba de sarbatorile de iarna si traditie. ;)



Branded


Related