Mega Image da startul competitiei de creatie Mega Chic #2, prin care relanseaza provocarea de a transforma cunoscuta sacosa de cumparaturi in cel mai dorit accesoriu din oras

Mega Image da startul competitiei de creatie Mega Chic #2, prin care relanseaza provocarea de a transforma cunoscuta sacosa de cumparaturi in cel mai dorit accesoriu din oras

Ca urmare a succesului colectiei de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image, lansata anul trecut sub semnatura designerilor romani, Mega Image da startul celei de-a doua editii a competitiei de creatie.

Prima editie, care a avut loc la sfarsitul anului 2014, a starnit cu adevarat interesul publicului, generand peste 400 de inscrieri in aplicatie, dintre care mai mult de 200 de lucrari au fost validate pentru etapa de jurizare.

Ca rezultat al acesteia, colectia de sacose reutilizabile Mega Chic 2015, semnata de catre cei 3 castigatori ai editiei anterioare, este prezenta in toate magazinele Mega Image din primavara acestui an.

Mai mult, succesul primei serii de sacose, a determinat ca in luna decembrie sa fie disponibila o noua serie, realizata pe baza altor 3 lucrari apreciate atat de public, cat si de juriu din randul inscrierilor din competitia realizata in 2014.

      

 

Astfel, anul acesta, in perioada 18 noiembrie – 31 decembrie 2015, tineri creativi, pasionati sau profesionisti in design, arhitectura, fotografie sau grafica sunt din nou invitati sa inscrie idei pentru design-ul celei mai noi colectii de sacose de cumparaturi Mega Chic by Mega Image #2.

Competitia de creatie se desfasoara in aplicatia Mega Chic, pe website-ul Mega Image. Noua colectie de sacose Mega Chic va ajunge in magazinele Mega Image in vara 2016, completand colectia de accesorii chic pentru shopping.

"Prima editie Mega Chic ne-a impresionat prin numarul mare de inscrieri si prin lucrarile originale ale participantilor, din domenii diferite – fashion design, fotografie, arte plastice, arhitecti, graficieni. Am reusit, prin acest proiect, sa valorificam potentialul de creativitate din Romania si vrem sa mergem mai departe, sa transformam sacosa reutilizabila de cumparaturi intr-o declaratie de apreciere a creativitatii romanesti," explica Adrian Nicolaescu (VP Marketing Mega Image).

Inspiratia pentru cel mai nou design al sacoselor reutilizabile de cumparaturi Mega Chic are ca surse si in aceasta editie orasul si cultura urbana contemporana, comunitatie Mega Image, cele trei teme de concurs fiind: Cool Statement, Yummy Inspiration si Smart Community

  • Cool Statement este despre typography, zicale romanesti cu substrat, expresii care ne inspira sau ne fac sa zambim, toate integrate intr-un design creativ.
  • Yummy Inspiration este despre delicii apetisante, bunatati sanatoase sau placerile vinovate.
  • Smart Community reprezinta bucuriile de weekend, clipele speciale cu prieteni buni si familie, atmosfera de petrecere si aniversari memorabile.

Perioada de inscriere se va desfasura intre 18 noiembrie si 31 decembrie 2015, iar lucrarile vor putea fi votate de catre public de la inceputul campaniei pana la data de 15 ianuarie 2016.

Ulterior, un juriu format din specialisti in arta, fashion si fotografie va desemna trei design-uri castigatoare, cate unul pentru fiecare tema de concurs, care vor deveni imaginea noii colectii de sacose reutilizabile Mega Chic by Mega Image.

Premiul cel mare pentru fiecare categorie este de 1000 Euro, iar premiul de popularitate va fi un iPad Air cu husa personalizata cu design-ul castigator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related