"Singurii care pot evalua un spot sau o campanie sunt clientii"

Au semnat ultimele spoturi Eurovita si au reusit sa capteze atentia telespectatorilor. Despre cine este insa de fapt agentia The Ad Store si ce vrea ea de la consumatorul roman si de la client ne dezvaluie intr-un interviu Remus Frunza, Managing Director -ul agentiei.

IQads: Cum se pozitioneaza The Ad Store pe piata de publicitate romaneasca?
Remus Frunza: The Ad Store Romania face parte din grupul The Ad Store Inc NY. Pozitia agentiei pe piata romaneasca de publicitate este una clara din punctul nostru de vedere, " un advertising de calitate", curat si la obiect.
Una dintre prioritatile agentiei este de a intelege cat mai bine si mai corect produsele pentru care dezvoltam campaniile de comunicare si in acest sens alocam timp si resurse pentru a identifica atuurile produselor clientilor nostrii, precum si oportunitatile pietei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related