Au semnat ultimele spoturi Eurovita si au reusit sa capteze atentia telespectatorilor. Despre cine este insa de fapt agentia The Ad Store si ce vrea ea de la consumatorul roman si de la client ne dezvaluie intr-un interviu Remus Frunza, Managing Director -ul agentiei.
IQads: Cum se pozitioneaza The Ad Store pe piata de publicitate romaneasca?
Remus Frunza: The Ad Store Romania face parte din grupul The Ad Store Inc NY. Pozitia agentiei pe piata romaneasca de publicitate este una clara din punctul nostru de vedere, " un advertising de calitate", curat si la obiect.
Una dintre prioritatile agentiei este de a intelege cat mai bine si mai corect produsele pentru care dezvoltam campaniile de comunicare si in acest sens alocam timp si resurse pentru a identifica atuurile produselor clientilor nostrii, precum si oportunitatile pietei.
IQads: Ce fel de clienti targeteaza agentia?
Remus Frunza: Nu avem preferinte in alegerea clientilor. Suntem deschisi oricui si, in general, noi suntem cei " targetati" de catre clienti.
IQads: Vrea agentia sa devina mai creativa in acest an? Care este planul dvs?
Remus Frunza: Recunoasterea si promovarea creativitatii nu este numai un deziderat, ci o reala si stringenta necesitate pentru a te distinge pe piata concurentei publicitatii romanesti. In Romania creatia "vinde", da o imagine si o amprenta aparte fiecarei agentii de publicitate. Am incercat de-a lungul anilor sa ne creem un stil propriu, o "semnatura" a agentiei. Uitandu-ne in urma, credem ca agentia, prin lucrarile sale, a reusit sa se individualizeze intr-o oarecare masura fata de ceilalti.
IQads: Cat de mult va implicati efectiv in business?
Remus Frunza: 24 de ore.
IQads: V-ati hotarat sa incepeti sa comunicati cu adevarat. De ce nu s-a intamplat acest lucru mai demult si de ce ati ales tocmai acest moment?
Remus Frunza: Pentru a putea comunica trebuia sa avem ceva de spus si de aratat. Un print sau un flyer, de exemplu, nu constituie un motiv suficient de puternic pentru a iesi si a spune ceva in presa. Nu poti sa faci o carte de vizita si sa spui asta la toata lumea. De aceea am asteptat sa ne creem un portofoliu solid de clienti, de a realiza campanii complexe, de a avea rezultate concrete ale campaniilor derulate.
IQads: Care sunt proiectele cele mai importante din acest an?
Remus Frunza: Unul dintre cele mai importante proiecte ale agentiei la ora actuala consta in dorinta de a consolida relatiile cu clientii nostri actuali, de a imbunatati calitatea serviciilor oferite si de a veni cu solutii cat mai pertinente si mai viabile in promovarea brandurilor pentru care lucram.
Un alt proiect la fel de important este imaginea The Ad Store. Dorim ca aceasta imagine sa fie la fel de bine vazuta ca cea a partenerilor nostri din New York unde, The Ad Store se afla in topul agentiilor de publicitate din acest punct de vedere.
IQads: In ce sta puterea unui spot foarte reusit si care ar fi cel mai bun in acest moment pe piata romaneasca de publicitate?
Remus Frunza: Puterea unui spot consta in rezultatele pe care acesta le aduce clientului. Am vazut tot felul de creativi sau oameni de publicitate care isi dau cu presupusul asupra muncii altor agentii. Pana la urma, tot romanul e specialist. Eu cred ca singurii care pot evalua un spot sau o campanie sunt clientii, aceste opinii putand fi sustinute de rezultatele obtinute.
In rest, sunt festivaluri si alte evenimente mondene unde toata lumea isi poate da cu presupusul.
IQads: 2006 este un an slabut din punct de vedere al creativitatii in Publicitate, lucru demonstrat si la Ad'Or. De ce credeti ca asistam la aceasta stare de fapt, mai ales dupa un an foarte bun. S-au culcat publicitarii romani pe o ureche?
Remus Frunza: Cei care nu invata din istorie sunt condamnati sa o repete, proverb care isi pastreaza valabilitatea si in directia advertisingului, ca si in toate celelalte domenii. Conceptele au fost fie repetate, fie adaptate sau reconstruite si deci, si-au pierdut din prospetime si din valoare. Publicitarii romani, fara doar si poate, acumuleaza din ce in ce mai multe bile negre la capitolul creativitate.
Festivalul Ad'Or si-a pierdut din spectaculozitate inca de la inceput - numar redus de nominalizari, premii neacordate, final anticipat. In alte cuvinte, ineditul si originalitatea au acelasi gust in fiecare an.
Incet dar sigur, sunt din ce in ce mai convins ca viitorul si succesul vor surade agentiilor mici, care, in umbra multinationalelor, redefinesc creativitatea romaneasca.