Punem pariu ca nu stiati unde se ascunde diamantul romanesc pe care il cauta, innebunite, si frantuzoaicele si nemtoaicele si americancele. Am aflat noi. Sub haine. Sunt ciorapii Adesgo.
Pe principiul limba latina s-a nascut in Romania, aici unde se afla si Gradinile Maicii Domnului si, de altfel, samanta progresului lumii, campania Diamond by Adesgo se pozitioneaza in centrul universului. Si vorbeste ca atare.
Romgleza, fa loc; vin tare din spate romanceza, romgermana si romlandeza:
Mindset-ul Adesgo - istoriile alternative si analogiile fine - continua si pe pagina de Facebook a brandului:
Nu am inteles care e legatura cu Coco Chanel, Madonna, Heidi Klum, Steffi Graf sau Brigitte Bardot, dar probabil ca are legatura cu istoria si ironia.
Asteptam referinte cu Ioana d’Arc si Ecaterina Teodoroiu.
Posterele de mai sus au aparut si la metrou, iar emotia publicitara a fost atat de mare, incat cuvantul encroyable a aparut scris gresit. Lucru semnalat de consumatori. Si justificat, intr-adevar, cu un pic de sarm frantuzesc:
Dar sa ne revenim un pic din reverie. Cu tine vorbim, Adesgo.