Durex lanseaza campania pentru crearea primului emoji oficial al sexului protejat

Durex lanseaza campania pentru crearea primului emoji oficial al sexului protejat

SUSTINETI ACEASTA CAUZA FOLOSIND HASHTAG-UL #CONDOMEMOJI

Durex, marca nr. 1 in lume pe piata produselor de imbunatatire a vietii sexuale, a lansat astazi o campanie internationala pentru crearea primului emoji oficial al sexului protejat. Campania precede Ziua Mondiala de Combatere a Virusului HIV/SIDA, 1 decembrie 2015.

Studiul realizat de Durex* a dezvaluit ca emojii joaca un rol hotarator in conversatiile despre sex ale tinerilor. 80% dintre cei cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 de ani spun ca le este mai usor sa se exprime folosind emoji, iar jumatate dintre cei care au participat la studiu le folosesc cu regularitate in astfel de situatii.

84% dintre tinerii intre 18 si 25 de ani recunosc ca se simt mai confortabil atunci cand folosesc emoji in discutiile legate de sex. Cu adevarat ingrijoratoare este insa lipsa unei constientizari a pericolului reprezentat de bolile cu transmitere sexuala, o treime dintre respondenti admitand ca nu le pasa de acest lucru.

Continuarea studiului a relevat ca aproape o jumatate dintre ei cred ca virusul HIV nu-i va afecta niciodata pe ei sau pe prietenii lor. **

Avand in vedere aceste concluzii, Durex lanseaza astazi o campanie mondiala pentru crearea de catre compania care defineste aceste simboluri (Unicode Consortium) a unui emoji oficial al sexului protejat.

Un astfel de emoji ii va face pe tineri sa treaca usor peste stanjeneala de a discuta despre sexul protejat, va incuraja astfel de conversatii si va creste constientizarea importantei folosirii prezervativului pentru a preveni transmiterea infectiilor sexuale, printre care HIV/SIDA.

Durex ii indeamna pe toti utilizatorii de retele sociale sa foloseasca hashtag-ul #CondomEmoji si sa-l raspandeasca pentru a sustine sexul protejat.

Durex spera ca peste 1 milion de useri sa participe la acest demers in luna noiembrie si sa sustina astfel cererea oficiala care va fi depusa la Unicode pe 1 decembrie 2015, de Ziua Mondiala de Combatere a Virusului HIV.

"Multi tineri au capatat cunostintele sexuale prin intermediul propriilor experiente sau cautand pe internet”, explica Dr. Mark McCormack.

"Cei care au participat la studiu spun ca se simt confortabil sa vorbeasca despre sexul protejat cu partenerul intr-o relatie de durata, dar ca nu o fac cu aceeasi lejeritate atunci cand este vorba de un partener nou sau unul potential. 80% au apreciat crearea unui emoji care sa faca discutiile despre sexul protejat mai usor de initiat si mai distractive." continua Dr. McCormack (Lector Senior in Sociologie si Co-Director al Centrului pentru Sex, Gen si Sexualitate din cadrul Universitatii Durham). ***

 

Volker Sydow (managerul echipei globale Durex) spune: “Durex crede in vieti sexuale mai fericite si mai sanatoase, iar Ziua Mondiala de Combarete a Virusului HIV are o semnificatie uriasa pentru importanta sexului protejat. Avand in vedere cat de importante sunt mesajele in dezvoltarea relatiilor din ziua de astazi, un emoji oficial al sexului protejat este un pas simplu, dar foarte important, pentru o mai buna protectie si o imbunatatire a vietii sexuale.”

 

*Sursa: Studiul 3GEM pentru Durex Durex –Marea Britanie, octombrie 2015
**Sursa: Someone Like Me, VIMN & Brand Solutions Insight with Tapestry Research, 2014
*** Sursa: Young People’s Attitudes Toward and Discussion of Safe Sex and Condom Use, 2015. Author: Dr. Mark McCormack, Senior Lecturer in Sociology and Co-Director, Centre for Sex, Gender and Sexualities at Durham University

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related