La 6 luni de la lansarea Prigat Pulpa (Portocale & Grapefruit), segmentul still drink din portofoliul QAB a crescut cu 26% fata de aceeasi perioada a anului precedent, in acest interval fiind vandute peste 6 milioane de sticle.
Daniela Dumitru, Brand Manager Prigat, este de parere ca "in ultimii 2 ani, in Romania, limonada preparata sub diverse forme a redevenit o moda, aroma «lamaie» fiind o preferinta a consumatorilor romani. Am ales sezonul cald pentru lansare, deoarece vara oamenii petrec mai mult timp in aer liber, fac sport, sunt mai activi si, desigur, beau limonada!"
In 2005, Prigat (still drink, nectar si juice) a avut o cota totala de piata de 29 de procente. Cresterea Prigat pe piata din Romania se datoreaza accentului pus pe cercetarile aprofundate asupra psihologiei si comportamentului consumatorilor, care au dus la implementarea unor programe de marketing mai bine orientate catre consumatori si la pozitionarea intregului brand pe noul concept de energie naturala, sub sloganul "Mai mult fruct. Mai multa energie".