Programul Internetics 2015

Programul Internetics 2015

Internetics, competitia romaneasca de branding, advertising si marketing semnata de The Institute, prezinta pentru prima data, in cadrul celei de-a XV-a editii, expozitia Digital Artists@Internetics realizata impreuna cu HTC. Aceasta se va desfasura intre 20 si 29 noiembrie la ARCUB Hanul Gabroveni si va putea fi vizitata intre orele 16 si 22. Vernisajul are loc pe 20 noiembrie, iar accesul la eveniment se va face pe baza de invitatie. 

Din dorinta de a exploata cat mai mult zona digital din Romania, organizatorii si-au propus sa arate o alta latura a inteligentei digitale, si anume cea artistica. Expozantii vor fi Aural Eye, Sand Sailor Studio, Barna Nemethi, Anton Groves & Damian Groves, KOTKI visuals & Tangaj Dance, Mindscape Studio & Elevator Art Group, 360 Revolution, MotionScape, Les Ateliers Nomad, Interactive Stone, Modulab si Spooky Star.

Editia 2015 include si un seminar sustinut de presedintele juriului Tony Hogqvist, ce va avea loc pe 23 noiembrie, de la orele 11, la cafeneaua The Institute (Stirbei Voda 104-106). Subiectul intalnirii va fi "Make and things will happen".

Hogqvist, fondatorul agentiei Perfect Fools din Suedia si detinatorul mai multor premii de festivaluri internationale, precum Cannes Grand Prix, Effie sau Webby Awards, va vorbi despre modul in care ar trebui dezvoltata o agentie internationala, pozitionand acest obiectiv alaturi de cele ale clientilor. Intrarea este libera in limita locurilor disponibile. Cei care doresc sa participe trebuie sa trimita mail la adresa teodora.calin @ institute.ro pentru inscriere.

Gala de premiere Internetics va avea loc tot pe data de 23 noiembrie, la Teatrul National din Bucuresti. Accesul la Gala se face pe baza unui bilet, care poate fi achizitionat trimitand un e-mail la teodora.calin @ institute.ro. Pretul biletului este de 150 lei + TVA.

 

Expozantii Digital artist@Internetics

Aurel Eye prezinta Looking for Network, o instalatie ce vrea sa creeze cautari, nu raspunsuri, compusa din sapte plante verzi ce asteapta atingerea oamenilor. Intrate in contact cu noi, plantele se lumineaza si emit un sunet organic.

Sand Sailor Studio, unul dintre dezvoltatorii de jocuri indie din Bucuresti, participa cu ''Black The Fall'', o experienta interactiva cu un puternic impact emotional, fiind plasata intr-un cadru ce ilustreaza o lume post-comunista industriala. Jucand rolul unui personaj amnezic pe nume Black, jocul iti da posibilitatea de a explora acest vis in alb-negru, rezolvand puzzle-uri si reflectand asupra modalitatilor optime prin care poti supravietui amenintarilor intalnite la fiecare pas.

The Matriarch, filmul regizat de Barna Nemethi, spune povestea unei femei in varsta care a dus o viata cu prea mult bine, cu prea multa opulenta, un stil de viata din care nu a lipsit coruptia. Fimul este o contemplare asupra alegerilor facute, o confruntare cu sine insasi.
Anton Groves & Damian Groves semneaza filmul de prezentare a colectiei de primavara-vara a designerului Ioana Ciolacu. “Lure” surprinde perfect echilibrul fragil si dinamica efervescenta dintre pradator si prada, relatie care in ciuda aparentei brutalitati, reprezinta un proces ciclic care sustine sanatatea ecosistemelor din natura.

KOTKI visuals & Tangaj Dance prezinta proiectul 0002 | BIRDVILLE. Camera 0002 este populata de dansatori hibridizati, corpuri si umbre augumentate, care traiesc intr-o lume virtuala creata si organizata independent de dorinta lor — un spectacol interactiv de dans si multimedia, in care vizualurile si sunetul sunt generate si modificate in timp real in functie de miscare si sunet.

Mindscape Studio & Elevator Art Group au dezvoltat instalatia interactiva Gathering Notes (Sezatoare cu cantec). Inspiratia lor a venit de la adunarile traditionale romanesti, momente in care oamenii cantau intotdeauna impreuna. Rolul instalatiei este de a crea spontan o comunitate urbana. Tehnologia vine in ajutorul participantilor pentru a dezvolta o comunicare non-verbala.

iMapp Bucharest a fost unul dintre cele mai mari evenimente de video-mapping, organizat de Creart si produs de 360 Revolution.

Interactive Studio, un alt studio indie infiintat in Iasi, expune Grey Dawn, o experienta horror first person, care se concentreza pe firul narativ, avand o puternica influenta din alte capodopere moderne ale genului, precum Amnesia:''Amnesia: The Dark Descent'', ''The Vanishing of Ethan Carter'' , sau jocul clasic de cult al lui Hideo Kojima -''P.T.''. Focusat asupra elementelor horror de natura atmosferica si psihologica, jocul relateaza povestea unui preot suspect de comiterea unei crime si drumul anevoios pe care acesta trebuie sa-l parcurga in cautarea iertarii.

Holopixel este o interfata (holografica) inteligenta targetata publicului larg. In cadrul Internetics, Modulab prezinta in premiera prototipul ce va fi lansat anul viitor pe piata.

Spooky Star a dezvoltat ''The Architect'', un joc de tip puzzle, in care trebuie sa gasesti iesirea, schimband forma labirintului ce te inconjoara. Afisand o combinatie interesanta de grafica si sunet retro, jocul contine si un element narativ subtil, centrat asupra personajului principal si al unui mic obiect plin de mister. Povestea se desfasoara intr-un univers paralel si incepe la momentul Creatiei, unde fiecare puzzle deschide un alt element ce contribuie la elucidarea povestii micului obiect misterios.

Expozitia Digital artists este realizata sub umbrela Internetics, festivalul care fixeaza standardele si incurajeaza creativitatea in comunicarea online din Romania. Gala de premiere Internetics 2015 a avut loc pe 23 noiembrie la Teatrul National Bucuresti si a desemnat cele mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related