Ca s-o parafrazam pe Maria Turbatu (Account Manager, Kaleidoscope Proximity), am inventat o noua zicala. Suna cam asa: "La sarbatori impartasite cu cei dragi inainte, la clisee inapoi".
Desi n-ar renunta nici in ruptul capului la impodobirea bradului si despachetarea cadourilor, Maria ii sfatuieste pe cei care vor sa se inscrie in competitia de design Layeru-i Ler sa se dezbare de cliseele care ne intra-n viata odata cu prima ninsoare.
Fiind membru in juriul competitiei si lucrand pe brandul Timisoreana, Maria va poate ghida pasii printre lucrurile de care trebuie sa tineti cont cand va inscrieti designul felicitarii digitale.
Ea si brieful va vor spune ca designul vostru trebuie sa fie autentic si sa ii faca pe romani sa vrea sa le-o trimita celor dragi in campania de sarbatori a brandului. Sfatul nostru? Ganditi-va ca felicitarea voastra ar ajunge la prietenul vostru cel mai bun; cum ati vrea sa arate? Restul depinde de voi: mai aveti timp sa va inscrieti lucrarea pana pe 22 noiembrie.
S-o ascultam pe Maria:
Cea mai mare satisfactie de cand lucreaza pe brandul Timisoreana
Una din satisfactiile cele mai mari de cand lucrez pe acest brand este brandul insusi. Faptul ca am ocazia sa lucrez pentru un brand autentic romanesc, cu o traditie de aproape 300 de ani, ma face sa fiu mandra de munca mea.
Inspiratia pentru fiecare campanie o cautam in povestile consumatorilor si atunci e normal sa te regasesti in povestea Timisoreana. Astfel, provocarile, oricat de multe ar fi ele, devin parte din drumul spre atingerea succesului si nu un obstacol. Cum depasim provocarile in general pe proiectele Timisoreana? Cu inspiratie si munca.
Ca sa nu mai existe urari stereotipice, oamenii ar trebui:
Cred ca urarile stereotipare provin din lipsa de implicare in crearea unei urari de Sarbatori. Putin timp dedicat momentului in care vrei sa faci o urare cred ca ar putea rezolva problema.
Orisicat, indiferent ca vorbim de online sau offline, urarile trebuie sa trezeasca o emotie la care oricine ar putea reactiona. Din acest punct de vedere, cred ca o mica analiza a comportamentului online ne poate ajuta in felul asta: in lumea digitala, oamenii reactioneaza autentic si intr-un timp foarte scurt.
O amintire de-acasa, de Sarbatori:
Sarbatorile de iarna sunt si vor ramane mereu sarbatorile mele preferate. Imi voi aminti mereu cu drag bucuria enorma pe care o simteam in serile de Craciun petrecute la lumina bradului si atmosfera de sarbatoare din casa: cadouri, colinde, cozonaci si o masa imbelsugata alaturi de familie. Totul se trasforma intr-o petrecere pana in miez de noapte.
Traditia de Craciun la care n-ar renunta nici in ruptul capului:
Categoric: Impodobirea bradului si deschiderea cadourilor in dimineata de Craciun.
Sa trisam creativ: un inside tip de la cineva care lucreaza pe brand ar fi...
Cele mai frumoase momente pentru romani sunt date de micile victorii personale care fie te apropie mai mult de cei dragi, fie te incurajeaza sa mergi pe drumul tau si sa-ti duci povestea mai departe.
Asteptari de la lucrarile inscrise in competitie:
Noi ne dorim foarte mult sa descoperim suflul tanar al creativilor din industrie, sa reusim sa identificam vibratia acestora si s-o imbratisam in comunicarea brandului care vorbeste cu oameni de toate varstele.
Ce ar trebui sa contina o lucrare ca sa te impresioneze?
In primul rand sa reuseasca sa surprinda o emotie autentica de sarbatori in randul romanilor.
In al doilea rand, executia sa fie una care sa incorporeze si spiritul brandului.
Potentiale obstacole:
Cred ca o urare trebuie sa fie autentica 100%, in sensul in care creativii ar trebui sa fuga pe cat posibil de cliseele de sarbatori, fie ele vizuale sau scrise.
Fiind un brand care se adreseaza unui target de masa, principalul whatchout pentru creativi este sa incerce sa comunice o idee vizuala intr-un mod inteligent, care sa rezoneze cu toate tipurile de public.
De asemenea, ne dorim si ii inspiram si sa ii aducem impreuna pe romani acasa de Sarbatori intr-o maniera suficient de convingatoare pentru toti cei care consuma Timisoreana.
Un sfat pentru participantii in competitia Layeru-i Ler:
Creeaza postcardul gandindu-te ca o sa-l primeasca cineva drag tie! Cu siguranta rezultatul va avea un impact pozitiv.