Chiar daca suna a cliseu, Laura Belc (Art Director, Kaleidoscope Proximity) de-abia asteapta sa impodobeasca bradul, in timp ce asculta colinde. Mai are 37 de zile (sau cel putin asta ne spune o pagina de pe marele Internet) pana va face asta, dar intai si-ntai va trebui sa treaca de o sarcina dificila: sa participe la alegerea primului castigator al competitiei de design lansata de Timisoreana, Layeru-i Ler.
Si spunem ca-i dificila pentru ca n-am vrea sa fim in locul ei: va avea de ales cea mai faina dintre felicitarile 2.0 inscrise pana pe 22 noiembrie pe site-ul competitiei. Sfaturile ei pentru participanti sunt valoroase pentru ca stie brandul pana la cel mai mic pixel, doar lucreaza pe el.
Inainte de a va arunca cu capul inainte, va sfatuim sa cititi brieful: el o sa va ghideze imaginatia catre cea mai buna varianta de felicitare pe care o puteti, la o adica, impartasi cu cei dragi. Dar noi avem planuri si mai mari cu lucrarile inscrise in competitie: cele selectate vor ajunge sa fie trimise in toata tara, prin platforma de Sarbatori a brandului.
Pana una-alta, s-o ascultati pe Laura:
Cea mai mare satisfactie de cand lucreaza pe brandul Timisoreana
A fost o adevarata surpriza sa observ cum, de-a lungul timpului, brandul a incercat sa creeze un shift in comunicare si sa-si adapteze mesajele in mod relevant si pentru un target mai tanar.
Cea mai mare provocare
De departe incercarea de a ramane autentic pentru un target mereu schimbator in comportament, obiceiuri si preferinte.
Ca sa nu mai existe urari stereotipice, oamenii ar trebui:
Sa isi imagineze ce ar trimite unor oameni reali, cu care nu incepi o conversatie prin "fie ca lumina....".
Sa iasa din zona de confort si sa se gandeasca la urari verosimile pentru mediul online, inspirate din realitatile offline.
O amintire de-acasa, de Sarbatori:
Cu o saptamana inainte de Craciun mama mirosea zilnic a vanilie si scortisoara.
Traditia de Craciun la care n-ar renunta nici in ruptul capului:
Impodobitul bradului in timp ce ascult colinde. Stiu ca suna a cliseu, dar abia atunci simt ca incep Sarbatorile.
Sa trisam creativ: un inside tip de la cineva care lucreaza pe brand ar fi...
Este un brand creat pentru oameni, cu o poveste ce merge mai departe de aproape 300 de ani. Imaginati-va cum ati prezenta un personaj aproape istoric, omniprezent la mesele consumatorilor nostri.
Asteptari de la lucrarile inscrise in competitie:
Sa fie creatii originale, sa aiba o perspectiva surprinzatoare si o idee verosimila in spate, o poveste.
Ce ar trebui sa contina o lucrare ca sa te impresioneze?
As vrea sa fiu surprinsa, sa prezinte o idee atat de buna incat sa ma faca sa spun "de ce nu m-am gandit eu la asta?"
Potentiale obstacole:
In primul rand, e dificil pentru ca este un subiect foarte vast si poate fi abordat in 1001 feluri.. Dar asta poate reprezenta si un beneficiu! O alta dificultate este ca participantii trebuie sa tina cont de faptul ca, fiind vorba despre un brand de bere, exista anumite restrictii din punct de vedere vizual, pe care ei trebuie sa le aiba in minte.
Un sfat pentru participantii in competitia Layeru-i Ler:
Imagineaza-ti ca este 24 Decembrie, iar postasul apare la usa ta cu o scrisoare din partea cuiva drag. Ce imagine insoteste scrisoarea?