[NESCAFE 3in1 Experiences: participantii] Autorii #keepsharing: 3 pasi - idee, impachetat, impartit

[NESCAFE 3in1 Experiences: participantii] Autorii #keepsharing: 3 pasi - idee, impachetat, impartit

Provocarea NESCAFE 3in1 Experiences si-a gasit raspunsul intr-un hashtag simplu pentru trei fete din Cluj: #keepsharing. Au pornit de la o idee si-au ajuns sa imprastie prin tot orasul obiectele personale de care se puteau desparti. Ce nu mai arata videoclipul e reactia oamenilor cand s-au trezit cu cadouri asteptandu-i pe te miri unde, dar ne putem imagina surpriza:

Astazi este ultima zi in care iti poti vota favoritii in competitie pe site-ul evenimentului. Pana una alta, sa vedem cum Iuliei, Catalinei si lui Ani le-a venit ideea pentru videoclipul aprobat in competitie:

Echipa

Suntem Cata, Iulia si Ani, toate studente in primul an de master la Comunicare Mediatica. Ne mandrim ca, odata cu realizarea acestui video, am pus un zambet pe fetele mai multor oameni si asta ne-a bucurat si pe noi.

Dorim ca aceasta competitie sa ne stimuleze sa facem si alte filmulete sau activitati asemanatoare si sa cream un trend din asta. Este un sentiment minunat atunci cand daruiesti altora.

Cand eram pusti, gasca mea era formata din... si cel mai mult ne placea sa...

Ani: Cand eram mica gasca mea era formata din pustanii de la bloc si cel mai mult ne placea sa ne jucam „9 sticle" si sa batem mingea de tot peretii.

Iulia: Cand eram mica, imi placea cel mai mult gasca de la bunici cu care ma jucam „tara-tara vrem ostasi".

Catalina: Imi aduc aminte ca organizam impreuna cu gasca mea de la bloc tot felul de competitii si treasure hunt-uri. Mereu aveam impresia ca sunt intr-o misiune.

Cand am crescut, cea mai tare experienta cu prietenii mei a fost...

Ani: Nu pot sa aleg una, toate experientele cu prietenii sunt unice, mai ales daca se lasa cu amintiri si glume de neuitat.

Catalina: Probabil calatoriile pe care le-am facut cu prietenii mei. In special o excursie in capat de Turcia care s-a lasat cu multe peripetii.

Iulia: Si pentru mine este probabil excursia in Turcia, unde intradevar am avut multe dificultati, dar ne-am si distrat pe cinste.

De fel, sunteti doeri sau un planneri?

Ambele, dar daca nu ne iese sau nu ne tinem mereu de plan tot facem ceva, deci ne adaptam si ne transformam in doeri.

Cum v-a venit ideea pentru lucrarea inscrisa in concurs?

Gandindu-ne ca avem multe lucruri pe care nu le mai folosim, am zis ca ar fi dragut sa le daruim intr-un mod mai inedit. Asa ca ne-am apucat de impachetat fiecare lucru in parte, cu fundita rosie si tot tacamul si le-am lasat prin centru.

Langa fiecare cadou am pus cate un bilet pe care scria ce se afla in pachetel. In acest fel oamenii si-au dat seama daca au nevoie de lucrul respectiv sau daca il lasa pentru altcineva.

Spiritul NESCAFE 3in1 a fost mereu prezent pentru ca el ne-a facut sa ne mobilizam si sa filmam toata activitatea noastra, de la stadiul de idee pana la lasatul cadourilor pe strada.

Putem spune ca si video-ul nostru reprezinta un 3 in 1. Anume: 3 pasi - idee, impachetat, impartit intr-un singur filmulet care dureaza 1 minut si 30 de secunde.

Un obstacol intampinat:

Sau mai bine zis un eveniment mai neplacut a fost acela in care 2 tipi s-au luat la bataie pentru ca unul din ei a lovit un caine cu piciorul. In rest ne-am distrat si ne-am simtit bine pe tot parcursul filmarii.

O intamplare fun de pe platou

Cred ca cel mai „fun", dar si cea mai grea parte a fost cand a trebuit sa lasam cadourile pe strada. Era super amuzant cum mergeam dintr-un loc in altul si lasam cadourile in urma noastra, dupa ce bineinteles filmam acest lucru. Lumea in jurul nostru se uita confuza, iar noi incercam sa ne comportam cat mai „normal".

Un making of in trei cuvinte:

Daca ar fi sa alegem trei cuvinte sa descriem making-of-ul nostru ar fi probabil: „just do it!" (lucru pe care ni-l spuneam inainte sa lasam fiecare cadou).

Daca ati fi avut un buget de 10.000 de euro, am fi vazut in video-ul asta...

Daca am fi avut bugetul acela, probabil nu am fi dat cadouri numai o bluza sau un tricou, ci poate o excursie si mai mult am fi incercat sa facem aceasta „miscare" nu numai in Cluj, ci in toata tara.

A venit momentul sa le multumiti public prietenilor vostri pentru:

Multumim prietenilor nostri pentru voturi bineinteles, dar si pentru ca ne-au ajutat cu cadourile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related