“Vitrina cu idei” – o noua campanie semnata Foodwise Marketing pentru brandul Edenia

“Vitrina cu idei” – o noua campanie semnata Foodwise Marketing pentru brandul Edenia

Foodwise Marketing a lansat campania “Vitrina cu idei” pentru brandul Edenia, cel mai bine vandut brand in categoriile de legume congelate si de semipreparate de carne pane congelate in Romania. Campania a debutat in luna octombrie si se va termina in luna februarie 2016.

Foodwise Marketing isi propune ca prin campania integrata “Vitrina cu idei”, comunicata atat in mediul offline (in-store), cat si online (prin social media si printr-o campanie dedicata bloggerilor de food), sa provoace consumatorii sa descopere beneficiile produselor si nenumaratele idei de retete pe care ei insisi le pot pregati, de la felul principal, pana la desert.

"In campania <Vitrina cu idei> ne-am propus sa raspundem intrebarii cotidiene <Eu ce gatesc azi?> cu o solutie pragmatica, adica ceva gustos, nutritiv si realizabil fara batai de cap. Vitrina cu idei Edenia iti da suficiente optiuni cat sa nu te plictisesti si am aratat acest lucru in toate canalele de comunicare pe care le-am integrat", Catalin-Stefan Neculai (Copywriter).

Campania a pornit de la punctul de vanzare, unde consumatorii primesc sugestii de preparare a produselor Edenia prin vizualurile reprezentative cu care sunt decorate vitrinele. Astfel, vitrinele Edenia pe care le gasim in magazine au devenit mai mult decat simple frigidere cu produse si preparate congelate, acestea au fost transformate intr-o adevarata sursa de inspiratie culinara.

Mai mult decat atat, vitrinele Edenia ii orienteaza pe oameni spre platforma online, pentru a le oferi idei care raspund intrebarii: “Eu ce gatesc azi?”. Platforma se afla intr-o permanenta dezvoltare, consumatorii avand de ales dintr-o si mai mare varietate de retete.

Campania este sustinuta in online si de bloggeri, lideri de opinie din blogosfera culinara, care relationeaza cu valorile brandului si care sunt informati asupra produselor congelate. Bloggerii care ii vor intreba pe cititori “De ce ti-e pofta azi?” sunt Mazilique, Retete ca la mama, Savori urbane, Edith’s Kitchen si Jamila Cuisine.

Mazilique a dat startul campaniei din online pe 30 octombrie, iar ea va fi incheiata de Savori urbane pe 13 februarie. De asemenea, atat retetele lor, cat si retetele altor bloggeri culinari vor contribui la dezvoltarea platformei online. Preparatele lor vor putea fi descoperite si aici, intr-o sectiune special dedicata invitatilor.

"Vitrina cu idei este, pentru noi toti, o sursa de inspiratie usor de accesat prin care putem da frau liber imaginatiei in bucatarie. Fiind un brand versatil cu portofoliul cel mai diversificat din categorie, cu Edenia poti gati zilnic, si in orice moment al zilei, mancare gustoasa, speciala, dar si nutritiva. Produsele si semipreparatele Edenia ajung la tine in farfurie direct de la origine, procesul de congelare ajutand la pastrarea vitaminelor si mineralelor acestora.", Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).

Echipa Edenia: Ana Ocnaru (Communication Manager), Valentina Petrea (Senior Brand Manager Edenia).

Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la proiect: Marilena Istratescu (Managing Partner), Raluca Neagu (Anghel) (Account Manager), Alina Gal (Account Executive), Cristina Diaconescu (Creative Partner), Andrei Bunciu (Senior Art Director), Catalin-Stefan Neculai (Copywriter), Alexandru Mihailescu (Graphic Designer), Geanina Anghel (Graphic Designer), Cosmin Pirlitu (Web Developer), Gabriela Bumb (PR&Social Media Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FINEWISE

FINEWISE este divizia de expertiza in F&B, ospitalitate, sanatate si wellbeing a grupului de comunicare HELLO. Avand la baza viziunea ca o viata buna este o viata constienta, sanatoasa si bogata, ce incepe cu... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related