Incepand cu luna octombrie, Ana-Maria Ghiurca este noul Client Service Director al SeniorHyper. Ana-Maria coordoneaza departamentul de Client Service al agentiei, lucrand pentru clienti precum ING, Orange, Wrigley, Caroli Foods, Antipa.
„Am acceptat provocarea SeniorHyper pentru ca am gasit in echipa de aici energia, determinarea si knowledge-ul pentru a construi produse digitale care au sansa sa schimbe comportamente de consum. Doar cand schimbam comportamente de consum deschidem noi piete si noi oportunitati de business pentru clientii nostri. Am gasit aici o echipa care deja a inteles ca prima interactiune a consumatorului cu produsul, indiferent de categorie, este una digitala. Marketingul digital trece la urmatorul nivel: produsul si experienta din jurul lui sunt elementele principale care aduc la viata atat viziunea noastra cat si strategia clientilor. Aici, la SeniorHyper, exista toate premisele pentru a executa aceasta schimbare atat in vietile consumatorilor cat si in business-urile clientilor nostri.”, spune Ana-Maria Ghiurca, noul Client Service Director SeniorHyper.
Ana-Maria a lucrat in agentii locale si multinationale pentru branduri din industrii variate precum energie, food, financial services, telecom, auto, banking.
„La Ana Maria ne plac foarte tare entuziasmul si determinarea de a realiza lucruri remarcabile. Are un apetit deosebit pentru inovatie si o expertiza probata in digital, astfel ca rolul ei in echipa SeniorHyper este determinant in a creste capacitatea agentiei de a oferi clientilor un produs creativ si tehnologic care sa raspunda exigentelor acestora si sa ridice standardele industriei”, adauga Octav Popescu, COO al grupului Lowe.
Ana-Maria Ghiurca are o experienta de peste 13 ani in advertising, in ultimii patru ani activand exclusiv in domeniul digital. Este absolventa a Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice si detine un MBA in Limbi Straine de la Universitatea Politehnica din Bucuresti.