167 de inscrieri in competitia Internetics 2015

167 de inscrieri in competitia Internetics 2015

The Institute prezinta a XV-a editie Internetics, prima competitie de branding, marketing si advertising online din Romania. Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie la Teatrul National Bucuresti.

Competitia Internetics reuneste anul acesta 167 de lucrari, 30 de participanti cu lucrari pentru 65 de branduri.

Participantii Internetics 2015 sunt: BCR, CAP, Carat Romania, CohnandJansen JWT, Digital Star, Eastisoft & FinZoom Romania, FCB Bucharest, FrankGroup, Geometry Global Bucharest, Golin Bucharest, Happy Digital, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Leo Burnett Romania, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, Republika, Ringier Romania, Rusu+Bortun Cyber Growers, SENIORHYPER, SeniorProgramming, Starcom, Syscom Digital, The Geeks, Tribal Worldwide Romania, UniCredit Bank Romania, V8 Interactive si Webstyler (alaturi de GMP).

Categoria cu cele mai multe inscrieri este "Interactive Campaigns", cu 40 de lucrari, din care 23 la "Digital component of an integrated campaign" si 17 lucrari la "Full Digital Campaign".

Campaniile inscrise au fost realizate pentru urmatoarele branduri: 5Gum, Absolut Vodka, ACR, Active Watch, Aperol, Aptamil, Asociatia Pro Democratia, Baneasa Grand Entertainment, BCR, Beck`s, Bitdefender, Bonux, Business Review, Colgate, Cora Romania, Corso, Dove, Durex, elefant.ro, E.ON Energy Romania, Federatia Romana de Fotbal, FinZoom Romania, Floriol, Fuchs Mirodenia, Garnier, Grolsch, ING Romania, Jacobs 3ȋn1, Johnnie Walker, Kinecto, Lay's, Lenovo, L’oreal Paris, MasterCard, Mauritius Brown Sugar, Maybelline New York, McDonald's Romania, Mega Image, Mega Mall, Mountain Dew, Muzeul de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, Napolact, Nescafe, Nivea, NN, OMV Petrom, Opel, Orange, Pate Bucegi, Patru Maini, Pegas, Penny Market Philips, Provident, Renault, Samsung, Samburesti, Siemens, SOR & Natura 2000, Special Olympics Romania, Staropramen, Telekom, UniCredit Bank Romania, Vincon Romania, Westwood.

Juriul competitiei, prezidat de Tony Hogqvist, Fondator si Director Executiv de Creatie al agentiei Perfect Fools din Suedia va stabili cate un castigator pentru fiecare sectiune. Agentia care va aduna cele mai multe puncte va fi desemnata agentia anului Internetics 2015.

"Sunt curios de ceva vreme sa cunosc piata de advertising din Romania, o piata plina de provocari si care pare spatiul ideal in care sa se manifeste creativitatea. Sunt onorat sa conduc juriul Internetics in descoperirea si premierea celor mai bune idei", declara Tony Hogqvist.

Gala de premiere va avea loc pe 23 noiembrie, la Teatrul National Bucuresti, incepand cu ora 19.00. 

Fondat si organizat de catre The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing si advertising online, care fixeaza standardele in comunicarea online din Romania prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri si tool-uri de promovare online si incurajarea creativitatii si a strategiei.

Internetics a aparut in 2001, inca de la inceputul conturarii industriei de online din Romania, contribuind pe parcursul acestor ani la cresterea si dezvoltarea acesteia.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related