Fericirea cu bula-n gura

Fericirea cu bula-n gura

Ei, stiti la ce ne referim, daca traiti in Romania. Placerea noastra cea mai mare este de a gasi o chestie mica si amuzanta si de a o comenta pana in strafundurile ei, ca sa uitam, probabil, de celelalte lucruri mari si nasoale care ne inconjoara si care nu sunt la fel de usor de ironizat.

Si asa am ajuns la bule, pe care le-ati vazut imprastiate peste tot Facebook-ul si Twitter-ul, asezonate cu hahaieli si comentarii.

O reclama inocenta la Coca-Cola, in care bloggerii isi povestesc nostalgiile in legatura cu bautura, se poticneste brusc si fara avertizare in treaba asta:

Spotul are vreo 2 minute si jumatate, vorbesc acolo Petreanu, Bazavan si alti bloggeri, dar fara folos.

Ca de obicei, comentariile de pe YouTube sunt preferatele noastre:

Ovidiu Eftimie (TNR) crede ca toata treaba a fost coordonata de o femeie si explica pe blog: “Nu e o chestie misogina, pur si simplu, asa cum barbatii nu vad mai mult de vreo 10 culori (care-i diferenta intre grena si bordo?) asa nici ele nu vad bula”.

Asteptam ca expertii in bule sa ne explice, pe larg, daca viralul accidental este la fel de bun ca cel premeditat si daca a fost ofsaid sau arbitrul s-a facut ca nu vede.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related