the Syndicate spune povesti de adormit pompierii

the Syndicate spune povesti de adormit pompierii

Anul trecut, pompierul Schiedel explica unei familii speriate ca nu este atat de complicat sa previi o catastrofa, in cadrul primului spot TV din Romania la cosuri de fum. 

 

De data aceasta doarme linistit pe canapea in vizualul celei mai noi campanii pentru cosurile de fum Schiedel. Campania anunta o perioada de reduceri, comparand “relaxarea” preturilor cu cea a clientilor Schiedel, care se bucura de siguranta si confort.

 

"Am reusit din nou sa abordam o problema serioasa din lumea cosurilor de fum, intr-o maniera prietenoasa. Am mers chiar putin mai departe si am adaugat o doza de umor, fara ca mesajul sa para deplasat. O alta provocare pe care am depasit-o cu succes a fost atragerea consumatorilor cu o campanie promotionala, fara a comunica reducerea propriu-zisa.", declara Florin Olingheru (Creative Director, the Syndicate).

Campania cuprinde executii radio, print, online, secondary placements.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related