800.000 coduri trimise, o depasire de plan demna de Epoca de Aur, cei mai in varsta stiu la ce ne referim doar ca acolo era praf in ochii autoritatilor asupritoare, iar aici e pe bune, e treaba facuta cu pricepere, bere si placere.
In mai putin de o luna de la lansarea campanie de comunicare a promotiei Beck`s din vara 2015, aceasta a reusit s-o depaseasca cu peste 40% pe cea de anul trecut. Vorbim de o campanie integrata care a reusit sa stranga 800.288 coduri introduse de participanti fata de 560.000 de coduri in 2014.
Sub aceeasi concept creativ a fost realizata si componenta online care a marcat un succes imposibil de neglijat: jocul online, creat pe Facebook, a strans 7.156 de conturi si 56.355 de jocuri, campania online avand in total un reach de 1,88 milioane de utilizatori unici.
Cu mintea zburdand prin Universul Becks, penduland impreuna cu echipa de brand printre cele 4 elemente ale berii Becks, fiindca respecta cu sfintenie Legea germana a puritatii berii, am inteles cu totii ca berea germana numarul 1 in lume nu poate face echipa buna decat cu o masina germana la fel de iconica. Cu patru autoturisme BMW seria 1 pe scena principala si multa bere Becks in frigidere, un spot video conceput ca o extensie fireasca a spotului de imagine din campania 2014-2015, expuneri neconventionale ale premiilor, posm-uri pe masura, ne-am simtit inca o data alchimistii care au gasit formula magica a succesului.
TVC
VIZUAL
OOH
Echipa CAP: Iulian Barbulescu, Ioana Parvan, Tedi Zugravu, Codin Caradimu, Mara Stoenescu, Manuel Stanoiu, Cristina Purcarea, Teodor Minea
Echipa de marketing Becks: Ecaterina Stefan
Casa de productie: Studioset
Campanie facuta cu sustinerea:
Online: V8 interactive
Media: Zenith Romania
Logistica - Good Vibes