Cutia de pizza devine un board game pentru copii si parinti, intr-un proiect semnat Rusu+Bortun pentru Jerry’s Pizza

Cutia de pizza devine un board game pentru copii si parinti, intr-un proiect semnat Rusu+Bortun pentru Jerry’s Pizza

Agentia de strategie si manifestare creativa de brand Rusu+Bortun Brand Growers semneaza packaging-ul noului meniu pentru copii de la Jerry’s Pizza. Gandit ca un joc de tip board game desenat direct pe capacul cutiei de pizza, acesta le ofera micutilor, pe langa niste preparate delicioase, si ocazia de a se distra intr-o lume colorata si educativa.

Proiectul a pornit de la nevoia gasirii unui ambalaj care sa aiba si o alta utilitate decat cea clasica. Astfel, s-a nascut Tara lui Papa-Tot, un board game impartit in patru capitole (patru cutii distincte), care-si poarta jucatorii pe un traseu plin de probe distractive.

Jocul are si un scop educational, copiii invatand pe parcursul sau despre beneficiile hranei sanatoase, dar si despre regulie de circulatie sau de buna crestere.

"Orice parinte care ii va comanda micutului sau un meniu FUN-tastic de la Jerry’s Pizza ii va oferi acestuia mai mult decat o pizza, un suc si un desert. Cutiile meniului sunt o jucarie in sine si sunt gandite in asa fel incat sa-i tina ocupati si pe copii, dar si pe adultii din jurul lor. Ideal e sa se joace si sa invete impreuna dupa masa. Toate personajele din Tara lui Papa-Tot sunt prietenoase, pline de sfaturi si vin din zone diferite: avem un Ton Fortos, il avem pe Domnul Pepe Roni sau pe Ceapa Plangacioasa, dar si pe Ofiterul Gogosica sau pe Facaletul Speriat. Culorile jocului sunt derivate din cele clasice ale Jerry’s Pizza si au fost folosite in asa fel incat sa construiasca un univers nou, dar care sa fie cu usurinta asociat cu brandul", a declarat Ioan Maxim (Copywriter, Rusu+Bortun Brand Growers).

Cele patru lumi urmaresc traseul unei pizza, de la alegerea ingredientelor si pana iese din cuptor si e dusa la client. Astfel, prima lume este una exterioara, iar jucatorii trec printre legume proaspete sau animalute de la ferma, a doua lume e plasata in bucataria Jerry’s, printre ustensile culinare, a treia lume urmareste drumul unui livrator prin oras, iar a patra e construita in jurul ingredientelor extra pe care oricine si le poate adauga pe pizza.

Fiecare capitol din Tara lui Papa-Tot poate fi jucat individual, de un numar de maximum patru jucatori, dar, puse cap la cap, cele patru tipuri de cutii formeaza un traseu mai lung, pentru mai multi jucatori. Privite in ansamblu, traseele lumilor din Tara lui Papa Tot formeaza cuvantul „Jerry’s”. Pentru a se juca, cei mici trebuie sa decupeze pionii (Domnul Pizza, Fratii Ceapa, Mos Salata, Doamna Sos) si banutii de pe lateralul cutiei si sa urmeze instructiunile fiecarei probe.

Noul meniu are atasata si o componenta promotionala, descrisa pe site-ul jerryspizza.ro: cine colectioneaza toate cele patru cutii si aduce dovada (patru carduri galbene) primeste un meniu FUN-tastic cadou.

Jerry’s Pizza a intrat in portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers la inceputul anului 2015, agentia oferind brandului servicii de advertising, dar si de social media, prin Rusu+Bortun Cyber Growers.

 

Echipele care au lucrat pentru proiect sunt formate din:

Rusu+Bortun Brand Growers: Catalin Rusu (Creative Director & Managing Partner), Luigi Ihnatiuc (Junior Art Director & Illustrator), Ioan Maxim (Copywriter), Andreea Timpea (Art Director), Maria Sarivan (Brand Growing Planner).

Jerry’s Pizza: Gabriela Dauteuil (Director Marketing), Cristina Sibiceanu (Coordonator Marketing).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related