[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online

[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online

Advanced Ideas gestioneaza solutii de comunicare online. Tocmai de aceea, ultima structura creata in agentie este formata din de 8 “ingineri”, arhitecti si dezvoltatori de software.

Adrian Ichim (Managing Partner Advanced Ideas) spune ca cea mai mare provocare pentru o agentie digitala este aceea de a integra toate mediile de comunicare. TV-ul, insa, depune rezistenta. “Nu mai are mult si va ceda. Ii mai dam maxim 4 ani de rezistenta”, prevede acesta.

 

Istorie

Brandul Advanced Ideas s-a nascut in anul 2011 si a aparut ca o fuziune intre 2 companii care dezvoltau solutii de comunicare online sub umbrela marilor agentii de creatie din piata.

 

Schimbari

Daca este sa vorbim de o schimbare cu adevarat importanta, vorbim de schimbul de generatii. Vorbim despre cei nascuti in ultima decada a mileniului trecut, cei nascuti dupa anii ‘90 care ajung sa fie acum core target-ul comunicarii digitale si core target-ul clientilor.

Vorbim despre obiceiuri noi de consum care necesita o altfel de abordare.

Pe de alta parte, acesta noua generatie nu este prezenta numai in randul “consumatorului”, ci o vedem atat in agentie, cat si la client. Am ajuns deja la vorbe de genul “Pe vremea noastra...”.

Schimbarea, insa, inseamna evolutie si, desi are un impact major in “how things are and work”, nu vorbim de afectare.

 

Angajati

In acest moment suntem 30 de oameni. Departamentul Technology are cei mai multi oameni, numarul norocos 13. Cel mai nou departament este de fapt o verticala intreaga, o echipa dedicata dezvoltarii de produse software, software web de tip SaaS (software as a service).

Vorbim aici despre solutii de retargetare si targetare comportamentala, solutii de management al continutului si solutii CRM.

Este o zona care, desi s-a integrat foarte bine in faza initiala cu specificul agentiei, a ajuns sa functioneze deja ca un business de sine statator. Un business care livreaza solutii SaaS ce pot fi folosite direct de client sau implementate de catre alte agentii clientilor lor.

Vorbim momentan despre o echipa de 8 "ingineri", arhitecti si dezvoltatori de software.

 

Comunicarea interna

Cand vorbim despre job, avem deja o vorba celebra "daca nu apare in Asana, inseamna ca nu exista", Asana fiind solutia software folosita de noi pentru Project si Task Management :)

 

Probleme

Noi nu avem probleme, avem solutii :)

 

Clienti

Lucram atat cu corporatii, cat si cu antreprenori locali. Incercam sa mentinem un portofoliu variat de tipuri de clienti. Conteaza foarte mult ca si clientul sa fie om :) Adica nu ne plac si nu lucram cu clienti care se lasa condusi de principiul “Eu sunt clientul, eu dau banii, eu zic ce si cand sa faci!”.

Marimea business-ului nu este relevanta, atat timp cat obiectivele sunt indraznete. Un client mic, care vrea sa ajunga departe si depune mult efort si pasiune in asta, este mult mai bun pentru o agentie decat clientul mare, care este atat de mare incat nu mai are ce comunica.

 

Cultura organizationala

Pasiune pentru idei si respect pentru oameni.

Ajungem aici din viziune si mergem cu ea pana in ajustarea strategiilor de comunicare implementate pentru clientii nostrii, strategii in care focusul este pus intotdeauna pe consumator. Si cand zicem consumator, nu zicem un portofel cu picioare, zicem om.

 

Mottoul agentiei

Pe scurt, idei! Ideas that inspire dreams. Ideas that drive behaviors.

 

Provocari

Agentia digitala, prin specificul ei si prin oportunitatea de moment, este acum singurul actor din piata de comunicare care poate integra complet toate mediile de comunicare. Aceasta integrare completa a tuturor mediilor este de departe cea mai mare provocare.

Reusim sa integram mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in mecanisme de comunicare digitala si sa le includem in bucle de comunicare care incep si se inchid online.

Avem insa o rezistenta foarte mare in integrarea TV-ului in aceste bucle. Vorbim de un mediu unidirectional care este inca foarte rezistent schimbarii, dar, dupa cum povesteam cu niste prieteni zilele trecute, nu mai are mult si va ceda. Ii mai dam maxim 4 ani de rezistenta :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related