Dupa ce, la inceputul lunii octombrie, elefant.ro a intrat in camera Lowe, agentia a creat deja primele spoturi pentru populara platforma de eCommerce, acestea fiind si primele executii ce fac parte din campania de imagine lucrata pentru aceasta toamna. Initiative este agentia care se ocupa de componenta de media a campaniei.
Spoturile spun povestea emotiei si a nerabdarii care apar in momentul in care cutia verde ajunge in mainile cumparatorului, iar tot ceea ce il mai separa de obiectul dorit este doar ambalajul.
Paradoxal, ambalajul reprezinta si primul contact fizic pe care clientul il are cu brand-ul, caci cutia verde este deja un brand icon. Daca cel mai des asemenea icon-uri ocupa un loc de cinste in comunicarea de brand si sunt tratate cu smerenie, pentru elefant.ro, Lowe a ales sa incalce regula si sa puna cutia verde in lumina reflectoarelor intr-un mod diferit: distrugand-o.
Tehnica “sabotajului” a fost folosita tocmai pentru a arata ca cea mai mare bucurie o reprezinta comanda in sine: mix-ul de pret, rapiditate in livrare, gama larga de produse. Mai mult, mesajul transmis in final – bucuria vine din interior – reprezinta headline-ul campaniei si exprima importanta pe care elefant.ro o acorda calitatii produselor pe care le ofera clientilor sai.
Spoturile campaniei
"Lowe ne-a surprins cu o abordare neconventionala, cu un mod neasteptat de a prezenta brand iconul nostru si cu spoturi pe cat de puternice, pe atat de autentice. Mesajul propus pentru aceasta campanie completeaza armonios strategia noastra de brand – este simplu insa si foarte ofertant. Curiozitatea si nerabdarea sunt, in aceasta situatie, doua atribute pozitive care surprind starea pe care cu totii o avem atunci cand primim cutia verde de la elefant.ro. Mai mult, strategia de media propusa de Initiative ne-a convins printr-o abordare directa si coerenta a publicului nostru tinta", spune Oana Cazan (Brand Manager, elefant.ro)
"Ultima data cand am cumparat ceva de la elefant.ro am deschis cutia cu cheia de la masina, o foarfeca si miscari de rupere aplicate transversal si oblic cu o forta modica. Mai exact… am facut cutia praf. Si cred ca asta facem toti. Ne transformam cand ramanem singuri cu ceea ce ne desparte de obiectul cumparat. De-aici pana la spoturi n-au fost decat… multe ore de discutii, multe idei si mai multe feluri in care putem scoate in evidenta cutia verde de la elefant.ro, pastrand insa contextul dat de nerabdare", adauga Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group).
"Sa construim o strategie care sa maximizeze reach-ul pentru un brand care activeaza intr-un segment de piata unde concurenta este extrem de vocala si vizibila a fost o provocare pe care am acceptat-o cu entuziasm. Ne bucuram sa avem in elefant.ro un client curajos, deschis propunerilor noastre", declara Andreea Dinescu (Client Service Director, Initiative).
Promovarea campaniei de imagine a debutat pe 12 octombrie cu primul spot TV, obiectivul fiind acela de a genera un reach rapid pentru a determina consumatorii sa adauge brandul elefant.ro in lista lor de preferinte atunci cand vine vorba de shopping online.
Elefant.ro este reprezentat de Alen Todorov (Head of Marketing) si Oana Cazan (Brand Manager).
Echipa Lowe este formata din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Dan Costea (Senior Art Director), Maria Nagy (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Bogdan Ionita (Head of Strategy), Alina Balan (Client Service Director), Alina Floroian (Account Director), Andra Panaitescu (Account Manager) si Cristina David (Junior Account Executive).
Din partea Initiative participa Ruxandra Stefan (Strategy & Planning Director), Andreea Dinescu (Client Service Director).