O noua alternativa la publicitatea traditionala capata raspandire din ce in ce mai mare: Consumer Generated Content. Pe intelesul tuturor: publicitatea care ii inregimenteaza chiar pe consumatori, deveniti participanti entuziasti in procesul de comunicare.
Postul de televiziune american Current propune telespectatorilor sa creeze clipuri publicitare pentru diverse produse, care sunt apoi difuzate contra unei remuneratii. O idee cum nu se poate mai simpla, o co-creatie, care antreneaza consumatorul in elaborarea prosusului. Daca pana de curand Current era pur si simplu un canal original care invita americanii sa-si faca propria televiziune, acestia urmand sa trimita scurt-metraje si clipuri care erau ulterior difuzate, de data asta conceptul este impins si mai departe: la inceputul lunii mai a lansat "V-cam" (viewer created ad message). Mesajul e acelasi, dupa cum noteaza in editia electronica cotidianul francez Le Figaro: trimiteti si clipuri publicitare, care, in plus vor fi remunerate cu 1.000 de dolari pentru difuzare si cu sume cuprinse intre 5.000 si 50.000 daca spotul este difuzat apoi si pe alte canale. "Fiti creativi! Nu exista nici o regula", asigura reconfortant canalul intr-un material video difuzat la randul sau pe Internet.