[Noile tipuri de public] Olivia Petre si hipsterii: Umbla vorba ca ar fi mai mult autoproclamati. Sau o inventie a marketerilor

[Noile tipuri de public] Olivia Petre si hipsterii: Umbla vorba ca ar fi mai mult autoproclamati. Sau o inventie a marketerilor

Chiar si asa, Olivia Petre (Corporate & New Business Psyence Group) spune sa uitam de ei. Si de corporatisti. Pentru ca urmeaza perioada „mamelor”. Si acestea nu mai sunt nici gospodinele traditional grasute care fac ciorba, nici corporatistele care au atins un echilibru pe care il viseaza calugarii budisti.

Olivia vorbeste despre noile tipuri de public cautate de agentiile de publicitate, cum s-au schimbat categoriile traditionale si, o data cu ele, briefurile, in ce fel s-au metamorfozat nisele, care, nici ele nu mai sunt ce au fost si cine raman, in continuare, ignorati de marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related