[CV de agentie] Valentin Vacarus, Godmother: Creativitatea se poate ascunde in spatele fiecarui birou; de aceea, la brainstorming-uri participa o mare parte dintre colegi

[CV de agentie] Valentin Vacarus, Godmother: Creativitatea se poate ascunde in spatele fiecarui birou; de aceea, la brainstorming-uri participa o mare parte dintre colegi

Godmother exista pe piata din 1997, ca agentie de productie. In 2008 s-au extins, si-au cautat drumul, iar acum se ocupa de campanii in zona BTL digital. 

Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother) vorbeste despre o agentie care este departe de cultura corporatista, unde nu exista program fix si oamenii pot merge la film in timpul zilei, dar formalismele se pastreaza cand vine vorba de deadline-uri si pitchuri.

 

Am inceput in 1997 ca agentie de productie publicitara, sub numele de Speed Promotion. Din 2008 activam sub bagheta Godmother si evoluam constant. Am crescut organic, am invatat ca este important CE livrezi dar si CUM livrezi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related