GMP Advertising - singura agentie din istoria Golden Drum premiata de doua ori Best Independent Agency of New Europe

GMP Advertising - singura agentie din istoria Golden Drum premiata de doua ori Best Independent Agency of New Europe

GMP Advertising este desemnata pentru a doua oara in istoria Golden Drum, Agentia Independenta a Anului, castigand premiul "Tartini" la cea de-a 22-a editie a festivalului, incheiata vineri seara, cu festivitatea de premiere.

Agentia a castigat doua premii Golden Drum: unul la categoria PR, cu campania "Cu totii gresim. Noi si platim" pentru DOMO SRL/Westwood si unul la categoria Radio cu spoturile "Licitatia: Atentia lui George" si "Licitatia: Atentia Anei", pentru Volkswagen.

Pe shortlist s-au mai aflat campaniile "Cu totii gresim. Noi si platim", la categoria Integrated, "Let’s Launch It Together" pentru Telekom, la categoria Events, si “Veteranii Depresiei”, derulata in parteneriat cu TVR la categoria Film cu spotul “The Depression Makeup Artist”.

"Sa fii recunoscuta drept una dintre cele mai bune agentii independente din 37 de tari, cate acopera Festivalul Golden Drum este o mare bucurie si o recunoastere importanta. Sa se intample a doua oara in trei ani este si mai si. Sunt recunoscatoare echipei din agentie si clientilor nostri pentru ca au avut incredere in creativitate si curajul sa aprobe solutii laterale," a spus Andreea Nemens, director executiv al GMP Advertising, prezenta la gala de premiere.

Golden Drum are loc anual in Slovenia, iar anul acesta s-a desfasurat in perioada 13-16 octombrie. Tema festivalului a fost “Transformation”.

La aceasta editie, GMP Group a fost reprezentata de Felix Tataru, Presedinte GMP Group si Vice President IAA, in calitate de speaker, si de Bogdan Nitu, General Manager WEBSTYLER, prezent in juriul Multi Channel.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related