Nu toti oamenii se plang ca romanii de toamna. Sau de vara. Si de toate anotimpurile care ii iau prin surprindere cu caracteristicile lor meteorologice. 72andSunny Amsterdam si Google Help, de exemplu, sarbatoresc venirea toamnei. E greu de crezut, stim. Ce urmeaza? Sa gaseasca vreo placere salbatica si in ziua de luni?
Diferenta majora e ca intamplarea are loc la Paris. Acolo, probabil, se poate celebra si Apocalipsa.
Cele doua companii au lansat a doua editie a “Orelor Magice” #HeuresMagiques, o campanie sociala care invita parizienii sa faca tot felul de chestii dupa apus, timp de 31 de nopti.
Colaborand cu administratia locala a orasului si alti parteneri culturali ca Paris Zig Zag, Society and Fricote, campania vrea sa le arate locuitorilor fete noi, ascunse si nebanuite ale metropolei.
Google Maps ajuta userii sa gaseasca astfel de locuri: delicatese bazate pe insecte, plimbari cu bicicleta sub lumina lunii, uitatul colectiv la stele, show muzical subacvatic si safari la neon.