ABSOLUT APEACH are un gust placut si dulceag, cu o aroma sofisticata de piersica. Ca toate produsele din famila ABSOLUT VODKA, ABSOLUT APEACH este facut numai din ingredienti naturali. Cerintele impuse echipei care a dezvoltat ABSOLUT APEACH au fost pe cat de simple, pe atat de solicitante: sa creeze un produs inovativ, contemporan si original. "Sunt incantat de modul in care, prin ABSOLUT APEACH, am reusit sa cream un sortiment de vodca cu un caracter atat de placut si de senzual. Aroma suculenta si incitanta contrazice perceptia generala asupra bauturilor cu gust de piersica. Suntem convinsi ca aceasta lansare va spori succesul pe care brandul ABSOLUT VODKA l-a repurtat pe segmentul de vodca aromata inca din 1988, cand ABSOLUT CITRON a fost introdus pe piata", declara Michael Persson, Senior Director Marketing la V&S Absolut Spirits.
"Segmentul de piata de vodca aromata se afla in crestere - in special in Statele Unite, insa tendinta este globala. Suntem bucurosi ca, prin ABSOLUT APEACH, oferim un produs pe o zona de arome insuficient dezvoltata si in care brandul ABSOLUT Vodka este deschizator de drumuri", completeaza Andreas Berggren, Vice President Europe, Africa & Asia Pacific la V&S Absolut Spirits in Stockholm.
Pastrand traditia de familie a ABSOLUT VODKA, numele, ambalajul precum si continutul produsului sunt unice. Sticla de ABSOLUT APEACH e este imbracata in tonuri de roz - galben - portocaliu inspirate de coaja unei piersici zemoase si sugereaza genul de experienta pe care o ofera ABSOLUT APEACH: complexa si sofisticata, provocand simturile in cele mai neasteptate moduri.
Sub indrumarea regizorala a lui Carmen Vidu, pe scenariu semnat Ovidiu Buta, ABSOLUT APEACH a capatat si puterea magica de a transforma Amsterdam Terrace Café intr-un spatiu neconventional, in care cele mai fierbinti nume din zona moda - arta urbana romaneasca au dat viata unui happening iesit din tipare: "Am ales sa lucram cu oameni de o creativitate incredibila, care si-au demonstrat talentul in timp. Despre ei se vorbeste, ei sunt cei asteptati, cei urmariti", explica Ovidiu Buta colaborarea cu creatori precum Stephan Pelger, Ana Alexe, Carla Szabo, David Sandu, Dana Argesan, Laurent Tourette si Ana Maria Lungu sau cu muzicianul Cristi Stefanescu (aka Electric Brother). "Am creat o instalatie in care se impletesc moda, sunetul, imaginea si al carui rezultat se adreseaza unui public select, care coincide cu targetul brandului."
Happeningul a cuprins patru momente principale, fiecare fiind creat in jurul unui 'mood' de consum, caracteristic pentru ABSOLUT APEACH. Coloana sonora asigurata de Electric Brother, a inclus si sunete reale - de cascada, de padure - pentru a da senzatia de natura si de spatiu. Visual collective "Kotky" - adica VJ Mika si VJ Dilmana, doua dintre intiatoarele curentului "visuals" in Romania - au realizat un colaj de imagini simplu si de impact, din care nu au lipsit Andy Warhol si piersicile. "Brandul are foarte mult in comun cu pictura sud - americana ca feeling si caldura iar ABSOLUT este un brand foarte legat de arta", a declarat VJ Mika.
Calatoria in universul incitant al piersicii a debutat cu un moment semnat de creatoare de moda Ana Alexe sub genericul "Free Spirit" si a continuat cu un popas la Venetia in plin carnaval, pus in scena de Stephan Pelger si Carla Szabo. "Trebuia sa fie ceva spectaculos. Mi-am gasit inspiratia in forma sticlei precum si in cromatica - portocaliu, rosu, alb", explica Pelger. In acest tablou, piersica este vazuta ca un obiect al dorintei de catre Carlo Szbo: "Masca fetei este ca un copacel cu fructe, in care se afla o pasare, simbol al feminitatii. Masca baiatului este un fel de cerb, in ale carui cornite s-au agatat niste fructe si care are si un tatuaj. Ideea este a ceda unei piersici in urma unei lupte. "
Stilistii Dana Argesan si Laurent Tourette fac pentru prima data echipa pentru cel de-al treilea happening al serii. "Am vrut sa facem ceva mai abstract, iesit din comun si am mizat foarte mult pe latura artistica, creativa. Din punct de vedere cromatic, am mers pe mov ca si contrast la portocaliu, culoarea fructului", explica Dana Argesan.
Ultimul moment al happeningului, APEACH TREE le-a apartinut creatorului de bijuterii David Sandu si creatoarei de moda Ana Maria Lungu: "Am creat o rochie simpla, feminina, cat mai aproape de gradina Edenului, pornind de la forma sticlei de ABSOLUT. Am adaugat si un element asemanator cu un sambure de piersica, din piele stantata cu laser, pentru ca atunci cand musti cu pofta dintr-o piersica, ajungi la sambure."
ABSOLUT APEACH se adreseaza in egala masura femeilor si barbatilor activi, sociabili, optimisti, cu spirit deschis si iscoditor, creativi, cu accent pe segmentul de varsta 21 - 24 ani.
La New-York, Tokyo, Paris, Rio de Janeiro sau Bucuresti, ABSOLUT VODKA are acelasi gust, aceeasi imagine, aceeasi sticla. Exportata pentru prima data in anul 1979, ABSOLUT a devenit imediat cea mai bine vanduta votca premium in lume, impunandu-se si ca un trend - setter in lumea modei si a artei. In momentul de fata, ABSOLUT VODKA se afla pe primul loc in topul celor mai importate votci in S.U.A, Canada, cea mai mare parte a Europei.
Infiintata in 1994, Cristalex, unic importator si distribuitor ABSOLUT in Romania, este una dintre cele mai experimentate si respectate companii specializate in distributia bauturilor alcoolice de import, cu o cota de piata de peste 15% in Romania. In afara cotei de piata, compania se remarca prin prestigiul brandurilor din portofoliu printre care ABSOLUT ocupa un loc important.