Festivalul de publicitate Golden Drum a anuntat in aceasta seara lista campaniilor nominalizate.
Campaniile shortlistate la cea de-a 22-a editie a festivalului care sunt disponibile pe site-ul competitiei.
Golden Drum, unul dintre cele mai mari si mai cunoscute festivaluri internationale de publicitate a atras anul acesta 1208 de inscrieri din 25 de tari din Noua Europa. In plus, tinerii creativi au inscris 58 de lucrari in cadrul competitiei Off Drum Piran Portoroz Poster Award. 26 de retele de agentii si-au inscris campaniile concurand pentru marele premiu: Golden Net. 32% dintre inscrierile de anul acesta (adica 396) apartin agentiilor independente, ceea ce ridica numarul agentiilor participante la 255.
Din cele 25 de tari care concureaza in acest an, Bulgaria inregistreaza cea mai mare crestere de lucrari inscrise cu un indice de crestere de 242% fata de anul trecut, fiind urmata de Ungaria (crestere cu 221%), Slovenia (crestere cu 179%), Turcia (crestere cu 152%), Romania (indicele de crestere: 150%), Slovacia (crestere cu 131%) si Austria (crestere cu122%).