Debuteaza campania "Simplicity at Work" pentru Adobe

Adobe Systems Incorporated (Nasdaq:ADBE) a dezvaluit recent ad campania sa "Simplicity at Work", creata pentru a spori vizibilitatea Adobe ca un jucator pe piata de software pentru organizatii si pentru a crea cerere pentru software-ul Adobe® Intelligent Document Platform. Campania, care marcheaza de asemenea dezvaluirea noului slogan, a fost creata de catre firma de advertising Goodby, Silverstein & Partners din San Francisco si debuteaza cu un ad de o pagina intreaga in The Wall Street Journal editia de pe 11 noiembrie.

Campania de ad "Simplicity at Work" este prima initiativa majora a Adobe pentru a isi construi marca pe piata organizatiilor, reflectand continua expansiune a investitiilor de marketing ale Adobe dincolo de pietele profesionistilor de baza in creatie ale companiei. Campania este menita sa creeze notorietate pentru solutiile Adobe cu executivii C-level din organizatii si, de asemenea, o decizie de cumparare in trei piete-cheie: servicii financiare, guvernare si tehnilogia informatiei (IT). Campania consta in 4 ad-uri, care vor aparea in publicatii de afaceri de prim rang incluzand The New York Times, BusinessWeek, Fortune, Forbes si The Wall Street Journal, precum si peste 25 de publicatii specifice segmentului, cum sunt Information Week, Computerworld, Federal Computer Week, Government Computer News si American Banker. Publicitatea online pe site-uri ca Forbes.com, WSJ.com, ZDNet si Yahoo! Vor completa de asemenea programul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related