De la inceputul lunii septembrie, agentia care vrea “mai mult, mereu mai mult” il are pe Cornel Gologan in pozitia de director de creatie.
Potrivit lui Adrian Tuluca, Managing Director la Propaganda, venirea lui Gologan in echipa este un avantaj competitiv important: „Gologan este un om cu o viziune integrata care va aduce un suflu nou echipei si suntem siguri ca vom dezvolta multe proiecte frumoase impreuna. Este un pas inainte pe care il face Propaganda in dezvoltarea strategiei solide deja existente pentru clientii actuali si viitori.”
Adrian Tuluca crede ca agentia relevanta azi este una care poate livra solutii pe orice tip de platforme de comunicare. Pentru ca sunt din ce in ce mai multe brief-urile care iti mai cer si altceva decat digital sau “advertising clasic”. “Cu Gologan m-am inteles de la bun inceput ca acesta este modelul de agentie care functioneaza. Vrem sa fim nu doar creativi, ci si integrati. Pozitionarea noastra de agentie care face "creative marketing” are acum cuvantul “multidisciplinary” in fata.”
Gologan s-a intors in Bucuresti dupa ce aproape doi ani a fost CD in Turcia, in Grayling. Sau, mai bine zis, a fost “omul de creatie" dintr-o agentie de PR. “Am fost un "implant” care in scurt timp a devenit din ce in ce mai necesar celorlalte “organe” din agentie in pitch-uri si pe proiectele pe care le-am lucrat impreuna. In Turcia am testat un nou model de agentie, in care trebuie sa dai o solutie cap coada, in care nu-i spui clientului “pentru Twitter si Instagram, incercati alaturi”. Sau “stiti, roll-up-ul nu este de competenta noastra”.
Dupa experienta expata, Gologan spune ca se simte ca o “multifunctionala de birou”. “Pot sa fac mai multe, sunt adaptat la abordarea holistica din prezent. Cand am plecat, mental cred ca eram pe la inceputul anilor 2000, cand advertising-ul era mot pe comunicare. In Turcia mi-am facut un update pe meserie. Am inteles mai bine cum pot sa integrez “stiintele”. Am intrat “specialist”, am iesit “House”.”
Inainte de Istanbul, Gologan a fost 12 ani in Headvertising, din care 6 pe pozitia de director de creatie.
Este din Constanta, nu are hobby-uri, doar deseneaza ocazional oameni fara nas si urechi care, aparent, au succes in invitatii la botez si prezentari de pitch.
“Mai important decat “challenge-ul profesional”, pentru mine este ca la Propaganda ma simt binevenit. Este un tonus general foarte ok, iar acest lucru imi da mai multa energie sa fac lucruri. Pentru cum au fost ultimii 6, 7 ani in publicitate, este o agentie in care nivelul de blazaj, de toxina este alarmant de scazut. Probabil ca acesta este “spiritul Propaganda”. Ramane sa aflu asta. Deocamdata nu stiu prea bine unde sunt furculitele, parola la wi-fi si confund intre ele doua doamne de la contabilitate.” Cornel Gologan