[Cum se vinde filmul romanesc] Florentina Ciuverca: Ca om de comunicare, esti nevoit uneori sa lupti pe doua fronturi – sa convingi si publicul, dar si omul care a facut filmul

[Cum se vinde filmul romanesc] Florentina Ciuverca: Ca om de comunicare, esti nevoit uneori sa lupti pe doua fronturi – sa convingi si publicul, dar si omul care a facut filmul

Si, cand reusesti sa convingi ambele tabere, apar intrebari ca aceasta: „de unde putem descarca filmul?”. De altfel, un indicator bun pentru interesul crescut al romanilor pentru filmele romanesti este frenezia cu care s-a piratat 4,3,2-ul lui Cristian Mungiu. „Oricat ai munci, daca nu iei caruta si treci prin sate sa-ti vinzi munca, degeaba”, spune Florentina Ciuverca.

Ea a lucrat la campaniile de promovare a 10 filme, printre care Autobiografia lui Nicolae Ceausescu, Dupa dealuri, De ce eu?, Buna! Ce faci?, Periferic, Pozitia copilului, Q.E.D. In prezent este Senior Media Relations Consultant la United.Marketing Partner.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related