Golin este cea mai premiata agentie de PR la Webstock 2015

Golin este cea mai premiata agentie de PR la Webstock 2015
Foto: Andrei Tudoran

Golin este cea mai premiata agentie de PR la editia de anul acesta Webstock, evenimentul care recompenseaza cele mai creative si inovatoare proiecte si campanii de social media din Romania. Astfel, agentia a obtinut patru premii cu proiectele dezvoltate alaturi de clientii sai MasterCard, Orange, Paul si Pepsi Romania. 

"Brandurile sunt tot mai constiente de importanta unei prezente sustinute in zona de social media, iar Golin este prima agentie de PR care a anticipat acest trend prin implementarea The Bridge™ - singurul hub de digital si social media integrat intr-o agentie de PR. Campaniile premiate la Webstock 2015 probeaza expertiza agentiei in crearea si implementarea proiectelor integrate care includ community management (Facebook, Instagram) si activari cu bloggeri", spune Monica Botez (Managing Partner, Golin Romania).


Monica Botez (Managing Partner, Golin Romania)

La categoria Best Brand on Instagram, Golin a castigat locul I cu pagina de Instagram @brutariilepaul. Proiectul a fost lansat anul acesta pentru ca fanii si clientii Paul sa se poata bucura de momente de rasfat pe smartphone, sa le recomande prietenilor produsele preferate si sa interactioneze astfel cu brandul.

Provocarea o luna #doarcucardul, lansata alaturi de MasterCard, in cadrul careia vedete precum Andi Moisescu, Teo Trandafir, Dana Rogoz si Andreea Esca au eliminat platile cash si au utilizat in viata de zi cu zi doar cardul, a obtinut locul II la categoria Blogging Campaigns.

Platforma educationala #parintilascoala, recompensata cu locul II la categoria Special Project, a fost una dintre campaniile cu cel mai inalt grad de complexitate realizate pentru Orange. Aceasta a presupus un mix inovator de activitati de PR, sustinut in medii diferite – social media, print si online– care au vizat implicarea in campanie a unui public matur nefamiliarizat cu noile tehnologii.

Tot la categoria Blogging Campaigns, componenta digitala a celei mai mari campanii de activare a brandului Pepsi de pana acum la nivel global - #pepsichallenge - a fost recompensata cu locul III.

Echipa The Bridge™ este formata din Raluca Duta (Chief of The Bridge™), Cristina Chipurici (Digital Manager), Andra Iazageanu (Digital Specialist), Mihaela Corbeanu (Digital Specialist), Georgiana Mitroi (Digital Specialist), Catalina Soare (Digital Specialist) si Diana Voicu (Junior Digital Specialist).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related