Lowe Group a primit 11 premii in cadrul editiei de anul acesta a galei CLIO Awards, eveniment ce a avut loc la Muzeul American de Istorie Naturala din New York si a fost gazduit de actorul Alec Baldwin.
Campania cea mai premiata, Nazis against Nazis, creata de GGH Lowe/Grabarz & Partner pentru ZDK Gesellschaft Demokratische Kultur, a plecat acasa cu 7 premii CLIO si 2 premii Grand CLIO, cele din urma fiind acordate pentru Engagement si Inovatie.
Campania a transformat marsul anual neo-nazist din orasul Wunsiedel intr-un eveniment de caritate pentru EXIT-Germania. Practic, cu fiecare metru inaintat de catre protestanti, se strangeau 10 euro pentru organizatia care lupta impotriva lor.
Ideea creativa si inovatoare a fost sustinuta de o campanie puternica in zona digital, foarte activa mai ales pe timpul marsului si de materialele afisate pe traseul urmat. Filmul de prezentare a campaniei poate fi urmarit aici:
Tot in 2015, campania Nazis against Nazis a fost distinsa si cu 12 premii la Cannes Lions.
"Suntem mandri sa facem parte dintr-o retea atat de premiata si apreciata cum este Lowe. Cele 11 trofee la CLIO Awards, alaturi de cele 12 castigate la Cannes arata un nivel de inovatie si creativitate greu de egalat astazi la nivel global", spune Hortensia Nastase (Vicepresedinte, Lowe Group Romania).
Celelalte premii CLIO au mers catre alte doua creatii semnate Lowe, unul pentru categoria Film, o reclama pentru o revista de fotbal, Libero, care vorbeste pe limba barbatilor, si celalalt pentru Tehnica de Print pentru un ad Unilever, Domestos.
CLIO Awards este considerata una dintre cele mai prestigioase competitii din domeniu. Gala, care a avut loc pentru prima data in anul 1959, premiaza an de an inovatia si creativitatea agentiilor de publicitate din toata lumea.