Doar ca stofa asta de lider se gasea pe undeva prin el; si asa ca Razvan Mitoiu si-a tot asumat responsabilitati dincolo de bucatica lui pe oriunde a calatorit in cei 13 ani ai sai de publicitate - care au insemnat, printre altele, DDB, Graffiti BBDO, Griffon & Swans si JANDL Bratislava.
De cateva luni, e Creative Director la Godmother. Si cum aspira sa fie in aceasta postura? Pai, pana sa se concentreze pe dirijat creatii si clienti, personalitatea lui Razvan-Mitoiu-sef-de-creatie se inclina intai si intai spre oameni:
"Task-ul principal sunt oamenii. Ca ii gaseste la locul faptei sau ii aduce personal, sunt responsabilitatea lui. Felul in care proiectele ajung, se lucreaza si pleaca de la ei este crucial in viata unei agentii, iar CD-ul are grija de toti pasii astia, fie ca vrea sau nu. In general, task-urile unui CD [...] nu fac doi bani daca mica (sau mai rau, marea) armata de creativi nu se pot conecta cu el. Sau viceversa".