Instagram, una dintre cele mai populare retele sociale, a ajuns in luna septembrie la aproximativ 400 de milioane de utilizatori. In Romania, numarul de utilizatori se apropie de jumatate de milion, iar acestia incarca anual milioane de poze si videoclipuri. Din aceasta toamna, Instagram devine un nou canal important pentru publicitatea online.
Dupa o perioada de testare in care doar anumite branduri, cum ar fi Disney, Electronic Arts sau Taco Bell au avut acces la platforma, de la finalul lunii septembrie companiile din intreaga lume isi pot promova afacerea si produsele pe Instagram. FashionUp.ro anunta, in premiera pentru piata din Romania, folosirea acestei retele pentru promovarea produselor sale.
FashionUp va oferi cate un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le va permite acestora sa cumpere de 100 de lei, dar sa plateasca doar 50 de lei. Campania FashionUp care se deruleaza pe Instagram se numeste „50din100 - Shop de pe Insta! FashionUp, ladies!“ si foloseste drept hashtag-uri: #50din100, #instashop si #fashionup. Prin intermediul acestora, utilizatorii pot urmari campania FashionUp si pot afla codul voucherului oferit zilnic, timp de sase zile, care le poate aduce reduceri substantiale la cumparaturi.
"FashionUP este de trei luni intr-un process de schimbari majore la capitolul pozitionare, identitate vizuala si strategie de marketing. Una dintre directii este clar zona de social media, iar reteaua sociala Instagram este pe lista de prioritati. Am asteptat cu nerabdare si curiozitate startul Instagram Ads, pentru a testa platforma si eficienta serviciului. Dupa raportul primei campanii vom stabili bugetul pe care il vom aloca pentru acest canal de publicitate nou", a declarat Adelina Oprea (Marketing Manager FashionUp).
Adelina Oprea (Marketing Manager FashionUp)
FashionUp s-a remarcat in cei sase ani de existenta pe piata din Romania prin produse de calitate, de la branduri de top, oferind in acelasi timp unele dintre cele mai mici preturi de pe piata. De-a lungul timpului, a avut peste 200.000 de clienti la care au ajuns aproximativ 600.000 de produse. Femeile care aleg sa cumpere prin FashionUp sunt preocupate de felul in care arata, sunt pasionate de domeniul fashion si de tot ceea ce apare nou, iar multe dintre ele aleg sa achizitioneze online, economisind astfel.