Infoline-urile brandurilor sunt un fel de mama ranitilor pentru clienti

Infoline-urile brandurilor sunt un fel de mama ranitilor pentru clienti
WinTheCustomer.com

Cu acces gratuit sau cu tarif normal, brandurile se angajeaza sa primeasca orice reclamatii sau nelamuriri la asa-numitele infoline-uri ale consumatorilor. Eram curioasa ce se intampla daca sun si pun intrebari simple, dar pe alocuri absurde, cat de multe jingle-uri voi intalni pe drumul spre operator si, odata luata in primire, cum voi fi tratata de acesta. Zis si facut.

 

Prima intrebare: "De unde stiti ca laptele folosit in ciocolata Milka provine din Alpi?" Operatoarea a inceput sa-mi explice, pe un ton destul de oficial, ca pe teritoriul Romaniei nu se afla niciuna dintre fabricile Milka si ca ciocolata e produsa doar in afara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related